Putka z nową kampanią wizerunkową

Udostępnij artykuł
Marka podkreśla długą tradycję piekarską w rodzinie, która trwa nieprzerwanie już od 100 lat i jest gwarantem najwyższej jakości oraz najlepszego smaku oferowanych przez siebie wypieków. Nowa forma promocji odbywa się pod hasłem „To nasza historia… miłości do pieczenia”.

Na potrzeby kampanii powstał film, który opowiada rodzinną historię miłości do chleba oraz tego, jak pasja do rzemiosła piekarniczego jest w rodzinie przekazywana z pokolenia na pokolenie. Część nagrań miała miejsce w prawdziwej piekarni Putka. Co więcej, oprócz aktorów, w materiale zobaczymy też członków rodziny Putków pracujących obecnie w firmie. Zamiłowanie do pieczenia w połączeniu z doświadczeniem, poszanowaniem dawnych receptur i metod wypieku pozwala tworzyć firmie produkty, którym klienci mogą w pełni zaufać.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Niewątpliwie to właśnie małżeństwo moich dziadków Jana i Janiny Putków (pochodzących z piekarskich rodzin), ich miłość i determinacja do kontynuacji oraz rozwijania rodzinnej tradycji stworzyły podstawy do powstania Piekarni Cukierni Putka, które istnieją dzisiaj – mówi Zuzanna Putka-Twardowska, przedstawicielka czwartego pokolenia w Piekarniach Cukierniach Putka.  – W tym roku mija 100 lat od powstania pierwszej piekarni Putka. Choć od dziesięcioleci zmieniamy się i rozwijamy dla naszych klientów, to miłość do chleba, pasja do pieczenia i dbałość o najwyższą jakość produktów wciąż pozostają takie same. Dlatego chcieliśmy opowiedzieć tę historię naszym klientom i podziękować im, że tak długo są z nami. To przecież dla nich codziennie pieczemy nasz chleb – dodaje Zuzanna Putka-Twardowska.

Kampania prowadzona jest w internecie oraz w wybranych warszawskich stacjach radiowych. W kolejnych etapach zaplanowano działania na nośnikach outdoor obejmujących citylighty oraz infoscreeny, a także mniejsze formaty w środkach komunikacji publicznej. Za opracowanie i realizację kampanii odpowiadają agencje Performance Media oraz Carat Polska.

Głównym elementem kampanii jest film, który można obejrzeć TUTAJ.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 12.10.2018
Aktualizacja: 12.10.2018