Putka z nową kampanią wizerunkową

Udostępnij artykuł
Marka podkreśla długą tradycję piekarską w rodzinie, która trwa nieprzerwanie już od 100 lat i jest gwarantem najwyższej jakości oraz najlepszego smaku oferowanych przez siebie wypieków. Nowa forma promocji odbywa się pod hasłem „To nasza historia… miłości do pieczenia”.

Na potrzeby kampanii powstał film, który opowiada rodzinną historię miłości do chleba oraz tego, jak pasja do rzemiosła piekarniczego jest w rodzinie przekazywana z pokolenia na pokolenie. Część nagrań miała miejsce w prawdziwej piekarni Putka. Co więcej, oprócz aktorów, w materiale zobaczymy też członków rodziny Putków pracujących obecnie w firmie. Zamiłowanie do pieczenia w połączeniu z doświadczeniem, poszanowaniem dawnych receptur i metod wypieku pozwala tworzyć firmie produkty, którym klienci mogą w pełni zaufać.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Niewątpliwie to właśnie małżeństwo moich dziadków Jana i Janiny Putków (pochodzących z piekarskich rodzin), ich miłość i determinacja do kontynuacji oraz rozwijania rodzinnej tradycji stworzyły podstawy do powstania Piekarni Cukierni Putka, które istnieją dzisiaj – mówi Zuzanna Putka-Twardowska, przedstawicielka czwartego pokolenia w Piekarniach Cukierniach Putka.  – W tym roku mija 100 lat od powstania pierwszej piekarni Putka. Choć od dziesięcioleci zmieniamy się i rozwijamy dla naszych klientów, to miłość do chleba, pasja do pieczenia i dbałość o najwyższą jakość produktów wciąż pozostają takie same. Dlatego chcieliśmy opowiedzieć tę historię naszym klientom i podziękować im, że tak długo są z nami. To przecież dla nich codziennie pieczemy nasz chleb – dodaje Zuzanna Putka-Twardowska.

Kampania prowadzona jest w internecie oraz w wybranych warszawskich stacjach radiowych. W kolejnych etapach zaplanowano działania na nośnikach outdoor obejmujących citylighty oraz infoscreeny, a także mniejsze formaty w środkach komunikacji publicznej. Za opracowanie i realizację kampanii odpowiadają agencje Performance Media oraz Carat Polska.

Głównym elementem kampanii jest film, który można obejrzeć TUTAJ.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 12.10.2018
Aktualizacja: 12.10.2018