Radisson Blu inicjatorem akcji charytatywnej

Udostępnij artykuł

– W czasie wakacji Kraków odwiedzają miliony turystów, a nasz hotel każdego miesiąca gości setki z nich. Chcemy, aby ich pobyt tutaj przerodził się w coś dobrego, co pozostanie w Krakowie na dłużej . Dlaczego turystyka nie miałaby przyczynić się do szczęścia dzieci? Osobiście, mocno wierzę, że w ramach "Childs Happiness" uda nam się sprzedać nawet kilka tysięcy bransoletek. Taka kwota pozwoliłaby na realizację ważnych potrzeb Domu Dziecka – mówi Nino Rosenlund, dyrektor generalny hotelu i inicjator akcji.

Wychowankami Domu Małego Dziecka im. Jana Brzechwy w Krakowie są dzieci do 6 roku życia oraz samotne, małoletnie matki. Aktualnie pod opieką placówki znajduje się 30 wychowanków. Do najpilniejszych potrzeb należą środki pielęgnacyjne, higieniczne oraz odżywcze.

Akcja zorganizowana przez Radisson Blu Kraków wpisuje się w wielopłaszczyznowy program społecznej odpowiedzialności biznesu, realizowany przez hotel. Od czerwca tego roku działania CSR prowadzone są pod wspólnym hasłem: ”Blu Loves Green".

Radisson Blu Hotel Kraków położony jest w samym sercu Krakowa. Hotel oferuje 196 pokoi w dwóch stylach kolorystycznych – miejskim i harmonijnym. Do dyspozycji gości oddaje pokoje typu Standard, Business oraz apartamenty Junior i Executive. Hotel oferuje bezpłatny dostęp do internetu na terenie całego obiektu, także w pokojach – zarówno dla gości jaki i uczestników konferencji. Hotel posiada również siłownię i saunę fińską, dwie restauracje, bar oraz osiem sal konferencyjnych.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 03.08.2010
Aktualizacja: 03.08.2010