Real Deal w Pizza Hut

Udostępnij artykuł
Od 1 marca w lokalach sieci można zrobić “dobry interes”, korzystając ze specjalnej oferty w cenie – 14,99 zł.

Real Deal w Pizza Hut to nic innego jak pizza w średnim rozmiarze, dostępna w trzech klasycznych smakach: z szynką, z kurczakiem lub z pieczarkami oraz na dwóch rodzajach ciasta: PAN oraz ręcznie rozciąganym w stylu San Francisco. Promocja wystartowała 1 marca i zagości w Pizza Hut na stałe. Będzie dostępna codziennie od poniedziałku do niedzieli, bez żadnych ograniczeń. Z oferty będzie można skorzystać we wszystkich lokalach Pizza Hut w Polsce z możliwością zamówienia na miejscu, na wynos oraz w dostawie.

To nasi goście zainspirowali nas do tego, by stworzyć pizzę, która będzie składała się z ich ulubionych składników i której cena będzie jednocześnie bardzo atrakcyjna. Chcemy dać im możliwość skorzystania z promocji w najwygodniejszy dla nich sposób, dlatego oferta będzie obowiązywać we wszystkich kanałach sprzedaży. Jesteśmy przekonani, że Real Deal to doskonała opcja zarówno na szybki lunch w pracy, weekendowy obiad czy imprezę ze znajomymi – mówi Tomasz Kwieciński, Digital Communication Manager w Pizza Hut.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Pizza Hut obecna jest na świecie od ponad 60 lat. Pierwsza restauracja w Polsce została otwarta w roku 1992 na wrocławskim Rynku. Obecnie na terenie naszego kraju działa ponad 130 restauracji, tym Pizza Hut Express oraz Pizza Hut Delivery, które zapewniają wspaniałe posiłki także na wynos oraz w dostawie do domu, tak aby Klienci mieli szansę cieszyć się smakiem pizzy, gdziekolwiek się znajdują. W ofercie Pizza Hut znajdziemy kultowe już puszyste ciasto PAN, lekkie i chrupiące ciasto w Stylu San Francisco oraz dla prawdziwych miłośników sera ciasto z serem w brzegach. Pizza Hut to nie tylko pizza, to też makarony, desery oraz dobrze wszystkim znany bar sałatkowy wypełniony sezonowymi i świeżymi warzywami.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 04.03.2020
Aktualizacja: 04.03.2020