Remodeling restauracji North Fish

Udostępnij artykuł

Trzy restauracje sieci zlokalizowane w krakowskiej Galerii Bonarka, Galerii Łódzkiej oraz w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu zostały rozbudowane i zmieniono ich wystrój. Pod koniec ubiegłego roku remodelling przeszła również restauracja we wrocławskiej Galerii Dominikańskiej.

Sieć North Fish liczy obecnie około 20 lokali. Serwują one ryby oraz owoce morza w zestawach z frytkami i sałatkami. Lokale znajdują się w food courtach galerii handlowych. Ostatnie otwarcia miały miejsce w takich nowo powstałych centrach handlowych, takich jak: Galeria Sfera w Bielsku-Białej, krakowska Bonarka, czy Galeria Jurajska w Częstochowie.

North Fish jest największą siecią fast food specjalizującą sie w daniach rybnych w Polsce. W tym segmencie działają także dwie inne marki – Captain Olsen oraz Fish & Chips. Sieć Captain Olsen powstała w Trójmieście i tam działają pierwsze dwa lokale. W połowie 2009 roku podpisano umowę z amerykańską Polimeni Int. Firma buduje galerie handlowe, w których będą otwierane restauracje Captain Olsen. Spółka planuje w ten sposób zwiększyć sieć do około 10 restauracji. Fish & Chips jest nowo powstałą siecią. Pierwszy lokal – w centrum Warszawy ruszył w końcu 2009 roku. W planach są dalsze inwestycje, zarówno w stolicy, jak i w innych większych miastach. Specjalnością sieci jest ryba z frytkami w podana w typowo brytyjski sposób.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 16.07.2010
Aktualizacja: 16.07.2010