Restauracja KFC w CH Port Łódź

Udostępnij artykuł

Jak już informowaliśmy, w kwietniu ofertę gastronomiczną Portu Łódź uzupełniły dwa lokale: pizzeria Da Grasso i minipiekarnia Fornetti. Po otwarciu nowych lokali w centrum działa aż 16 lokali gastronomicznych.

Centrum Handlowe Port Łódź zostało otwarte 24 marca br. Wśród ponad 200 sklepów i punktów usługowych, znalazło się sporo lokali gastronomicznych – zarówno ogólnokrajowych, jak i lokalnych marek.
W CH swoje restauracje i bary otworzyli: Grycan (2 lodziarnie), Solo Pizza, Mr Hamburger, Zielony Chrzan, W Biegu Cafe, Coffeeheaven, Cube Cafe, Berlin Doner Kebab, China Restaurant, Five o’clock, Fornetti, Kopernik oraz Sphinx połączony z Wook.

Port Łódź jest jednym z największych obiektów handlowych w regionie. Zajmuje 127 tys. mkw., z czego ok. 100 tys. mkw. przeznaczonych jest pod wynajem. Strefa rekreacyjno-handlowa z placem zabaw, sceną i zadrzewionym ogrodem obejmuje ok. 10 tys. mkw. Obiekt posiada także patio, łączące funkcje rekreacyjne i wypoczynkowe. W bezpośredniej strefie zasięgu kompleksu mieszka ok. 1,5 mln potencjalnych klientów.
Ponad 33 tys. mkw. powierzchni kompleksu zajmuje IKEA.

Obecnie w Polsce działa około 110 lokali sieci KFC. Marka zadebiutowała w naszym kraju w 1993 roku, otwierając restaurację w Warszawie. W Europie Środkowo-Wschodniej KFC rozwijana jest przez firmę AmRest Holdings SE. Łącznie spółka prowadzi ponad 220 restauracji tej marki w sześciu państwach – Polsce, Czechach, Rosji, Bułgarii, Serbii i na Węgrzech. Według globalnego raportu Millward Brown, marka KFC warta jest 7,15 mld dol. (wzrost o 6 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym).
 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 15.07.2010
Aktualizacja: 15.07.2010