Restauracja Pieprz i Wanilia we franczyzie

Udostępnij artykuł

Warunki umowy spółka uzgadnia indywidualnie z każdym zaintersowanym franczyzobiorcą. Opłata licencyjna za przystąpienie do sieci to koszt od 2 tys. zł. Pieprz i Wanilia Restaurant & Travel Club mieści się we Wrocławiu przy ul. Kutnowskiej.

– Charakter restauracji Pieprz i Wanilia jest stonowany barwami sepia, a muzyka która odzwierciedlać będzie temperament nadchodzącego wyjazdu, ma stworzyć ciekawe i kameralne miejsce, w którym wielbiciele podróży będą mieli możliwość wymiany poglądów, zapoznania się jeszcze szerzej z różnorodnymi, odmiennymi kulturami – tak opisuje restaurację spółka w ofercie franczyzowej.

W menu lokalu znajdują się obiady rodzinne, carpaccio, przystawki, zupy, sałatki, pasty, dania główne, desery, napoje oraz wina. Dla klientów restauracji istnieje możliwość przystapienia dla klubu restauracji, dzięki czemu są uprawnieni do zniżek w sklepie i centrum fitness, Fly Barze oraz w restauracji.

Obecnie restauracje z obsługą kelnerską, które również postawiły na rozwój poprzez franczyzę to m.in: Cleopatra, Hospoda U Svejka, Sheesha Restaurant&Lounge. Zdaniem Agencji Rozwoju Systemów Sieciowych, pomimo tego, że gastronomia w Polsce stała się jedną z ofiar kryzysu gospodarczego, nie ostudziło to znacząco zapału indywidualnych przedsiębiorców do inwestowania w ten biznes. Zachęca ich do tego już ponad 90 sieci, z których 20 rozpoczęło rozwój franczyzowy dopiero w ubiegłym roku. W 2009 roku przybyło im łącznie ponad 300 lokali własnych i franczyzowych, których uruchmienie pochłonęło ok. 90 mln zł. W tym roku liczba i wartość inwestycji mogą być jeszcze wyższe.
 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 21.07.2010
Aktualizacja: 21.07.2010