Rok 2010 będzie korzystniejszy dla hotelarstwa

Udostępnij artykuł

Restauracje również odczuły spadki sprzedaży w 2009, ponieważ ludzie oszczędzali w pierwszej kolejności na rozrywce. Firmy organizowały mniej eventów, pomimo odnowienia naszych powierzchni bankietowych. Sprzedaż kawy i wódki wciąż rośnie, a sprzedaż szampana w naszym Panorama Bar & Lounge spadła bardzo nieznacznie mimo kryzysu. Sprzedaż piwa w Champions Bar była niższa. Włoska restauracja Parmizziano’s wciąż świetnie sobie radzi, a jej nowa oferta win z całego świata odnotowała wzrost sprzedaży. Planujemy ustabilizowany wzrost sprzedaży w gastronomii w roku 2011, w porównaniu do roku 2010.

W ramach modernizacji, którą w 2009 roku przeszedł hotel Marriott, odrestaurowano przestrzeń bankietową i konferencyjną liczącą 2,6 tys. mkw. Inwestycja warta była kilka milionów złotych. Za projekt odpowiadała pracownia RDD London.

Pięciogwiazdkowy Marriott Warsaw hotel posiada 518 pokoi, w tym 95 apartamentów. Ponadto w skład obiektu wchodzą: centrum fitness, sauna, basen, centrum konferencyjne, liczne restauracje i dziewięć barów. W październiku 2009 roku stołeczny Marriott obchodził swoje 20-te urodziny. Przez te lata pięć razy z rzędu otrzymał nagrodę "Best Business Hotel in Eastern Europe", przyznawaną przez brytyjski Business Traveler Magazine.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 07.07.2010
Aktualizacja: 07.07.2010