Roller Sushi buduje rozpoznawalność marki

Udostępnij artykuł

Sushi nie zabraknie też w menu dostępnym na co dzień dla finalistek programu. Zapewnieniem cateringu na potrzeby programu zajmuje się firma Elmar Serwis. – Sushi ma w Polsce wielu zwolenników. Ze względu na swoje walory odżywcze i smakowe ich liczba stale rośnie. Młode, atrakcyjne i dbające o siebie dziewczyny z pewnością docenią obecność specjałów kuchni japońskiej w menu, jakie będziemy im serwować w trakcie programu. Podjęliśmy współpracę z International Sushi Bistro, właścicielem marki Roller Sushi, ze względu na oferowaną przez firmę jakość i cenę. A także przez wzgląd na innowacyjnych sposób podania produktu – mówi Robert Skóra z Elmar Serwis. 

W Polsce Roller Sushi oferuje rolki typu Big Maki – rolki grube, gdzie ryżem otoczonych jest kilka składników oraz Maki Sam – rolki cienkie, w których oprócz ryżu jest jeden wybrany składnik. Big Maki występują w 8 wariantach, a Maki Sam w pięciu wariantach smakowych – tych najbardziej popularnych wśród wielbicieli sushi. Sushi w rolkach, podawane w specjalnym opakowaniu – tubie – to nowość na polskim rynku. Ogromną popularnością cieszy się już między innymi w Stanach Zjednoczonych i w Australii.

Roller Sushi należy do spółki International Sushi Bistro. Satelita Roller Sushi na terenie food courtu w M1 Marki oraz restauracja Roller Sushi w podwarszawskich Markach (pierwsze restauracja sushi w tym mieście) to początek ekspansji marki Roller Sushi na polskim rynku. W planach spółki są kolejne inwestycje, związane z uruchomieniem satelit w najbardziej popularnych centrach handlowych na terenie Warszawy a następnie na terenie innych polskich miast oraz rozwój sieci franczyzowej. Firma zamierza również inwestować w rozwój sieci restauracji Roller Sushi w najbardziej popularnych miejscach na terenie metropolii.