Roller Sushi buduje rozpoznawalność marki

Udostępnij artykuł

Sushi nie zabraknie też w menu dostępnym na co dzień dla finalistek programu. Zapewnieniem cateringu na potrzeby programu zajmuje się firma Elmar Serwis. – Sushi ma w Polsce wielu zwolenników. Ze względu na swoje walory odżywcze i smakowe ich liczba stale rośnie. Młode, atrakcyjne i dbające o siebie dziewczyny z pewnością docenią obecność specjałów kuchni japońskiej w menu, jakie będziemy im serwować w trakcie programu. Podjęliśmy współpracę z International Sushi Bistro, właścicielem marki Roller Sushi, ze względu na oferowaną przez firmę jakość i cenę. A także przez wzgląd na innowacyjnych sposób podania produktu – mówi Robert Skóra z Elmar Serwis. 

W Polsce Roller Sushi oferuje rolki typu Big Maki – rolki grube, gdzie ryżem otoczonych jest kilka składników oraz Maki Sam – rolki cienkie, w których oprócz ryżu jest jeden wybrany składnik. Big Maki występują w 8 wariantach, a Maki Sam w pięciu wariantach smakowych – tych najbardziej popularnych wśród wielbicieli sushi. Sushi w rolkach, podawane w specjalnym opakowaniu – tubie – to nowość na polskim rynku. Ogromną popularnością cieszy się już między innymi w Stanach Zjednoczonych i w Australii.

Roller Sushi należy do spółki International Sushi Bistro. Satelita Roller Sushi na terenie food courtu w M1 Marki oraz restauracja Roller Sushi w podwarszawskich Markach (pierwsze restauracja sushi w tym mieście) to początek ekspansji marki Roller Sushi na polskim rynku. W planach spółki są kolejne inwestycje, związane z uruchomieniem satelit w najbardziej popularnych centrach handlowych na terenie Warszawy a następnie na terenie innych polskich miast oraz rozwój sieci franczyzowej. Firma zamierza również inwestować w rozwój sieci restauracji Roller Sushi w najbardziej popularnych miejscach na terenie metropolii.
 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 14.07.2010
Aktualizacja: 14.07.2010