Jak już pisaliśmy, powołując się na artykuł dotyczący tej formy reklamy w Rzeczpospolitej, promocja w internetowych portalach społecznościach to najgorętszy trend w sieciowym marketingu ostatnich kilkunastu miesięcy. Jednak, mimo to, w tego typu serwisach obecnych jest zaledwie 10 proc. polskich spółek, które promują się w sieci.
Sieć Roller Sushi jest obecna na rynku dopiero od trzech miesięcy. Zaczęła od dwóch punktów sprzedaży. Jeden z nich to restauracja typu bistro, drugim natomiast jest tzw. satelita, czyli punkt sprzedaży Roller Sushi, zlokalizowany na terenie food courtu w centrum handlowym. W planach jest otwarcie jeszcze 10 lokali do końca roku. Jak powiedział portalowi Horecanet.pl Miłosz Olesiński, chief operating officer spółki International Sushi Bistro, w 2010 firma planuje otwarcie kolejnych trzech bistro oraz trzech satelit na terenie Warszawy. Spółka zamierza sfinalizować dodatkowo cztery punkty sprzedażowe w systemie franczyzowym. Równolegle sieć pracuje nad rozszerzeniem kanału dystrybucji w innych popularnych miejscach na terenie Polski.
Roller Sushi należy do spółki International Sushi Bistro i oferuje sushi w formie fresh fast food, podawane w tubie. Dzięki jednorazowemu opakowaniu produkt można łatwo transportować, łatwo i szybko zjeść, bez konieczności używania pałeczek.