Roller Sushi we franczyzie

Udostępnij artykuł

Marka Roller Sushi zadebiutowała na polskim rynku w maju 2010 roku. Sieć oferuje sushi w formie fresh fast food, podawane w tubie. Dzięki jednorazowemu opakowaniu produkt można łatwo transportować i łatwo i szybko zjeść, bez konieczności używania pałeczek. Firma International Sushi Bistro zamierza inwestować w rozwój sieci restauracji Roller Sushi w najbardziej popularnych miejscach na terenie metropolii poprez franczyzę. Spółka nie podaje jeszcze kwoty inwestycji jaka będą musieli zainwestować zainteresowani franczyzobiorcy.

Roller Sushi jest odpowiedzią na coraz większe zainteresowanie Polaków japońską kuchnią. – W Polsce jest już duże grono fanów sushi, którzy doceniają nie tylko jego smak ale i zalety odżywcze. Nasze oferta skierowana jest zarówno do tych osób, które już znają, jak i do tych, którzy do tej pory nie próbowali sushi, z różnych przyczyn. Z naszych badań i obserwacji wynika, że jest kilka barier, które zniechęcają do sushi potencjalnych konsumentów. Jedną z nich jest obawa przed okazaniem braku umiejętności posługiwania się pałeczkami. Inną, bardzo poważną, jest cena. Sushi jest w Polsce stosunkowo drogie, dlatego uważane jest za produkt luksusowy. Roller Sushi łamie te bariery. Sushi zwinięte w rolkę, złożoną z sześciu kawałków, podane w tubie ze specjalną fiolką wypełnioną sosem sojowym, je się jak popularnego hot doga. A cena jest dopasowana do oferty, pozycjonowanej jako fresh fast food. Rolki w zależności od rodzaju kosztują 7, 12 lub 14 zł za sztukę – przekonuje Miłosz Olesiński, Chief Operating Officer spółki International Sushi Bistro.

Roller Sushi należy do spółki International Sushi Bistro. Satelita Roller Sushi na terenie food courtu w M1 Marki oraz restauracja Roller Sushi w podwarszawskich Markach (pierwsze restauracja sushi w tym mieście) to początek ekspansji marki Roller Sushi na polskim rynku. W planach spółki są kolejne inwestycje, związane z uruchomieniem satelit w najbardziej popularnych centrach handlowych na terenie Warszawy, a następnie na terenie innych polskich miast oraz rozwój sieci franczyzowej.

Jak już informowaliśmy, sieci sushi, które rozwijają się poprzez franczyzę to: Dom Sushi (otwarcie lokalu to koszt ok. 350 tys. zł), Hana Sushi (przewidywana suma inwestycji w lokal sieci to ok. 500 tys. zł), Nakama Sushi (inwestycja w lokal to koszt 150-200 tys. zł), Otooto by Sakana (koszt inwestycji jest uzależniony od wybranego modułu i wynosi od 120 do 350 tys. zł), Sensi Sushi (przewidywana suma inwestycji to 50-200 tys. zł), Sushi Bar Nigiri (przewidywana suma inwestycji to 100-140 tys. zł) oraz Sushi Naka Naka (przewidywana suma inwestycji to 90-150 tys. zł).
 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 05.07.2010
Aktualizacja: 05.07.2010