Znana marka zarządzana przez AmRest już w grudniu przedstawi rynkowi gastronomicznemu swoją odpowiedź na trend ograniczenia mięsa w codziennej diecie. MEATamorfoza, czyli pizza z oryginalnym Beyond Meat będzie miała swoją premierę 18.12.br. w wybranych restauracjach Pizza Hut w Warszawie.
Beyond Meat to roślinna alternatywa mięsa, która ma wszystkie atrybuty „prawdziwego” mięsa: podobny wygląd, smak, zapach, strukturę i konsystencję. MEATamorfoza to specjalnie skomponowana przez Pizza Hut pizza, o składnikach dobranych w taki sposób, aby Beyond Meat idealnie się z nimi komponował. Oprócz tego Pizza Hut pozostawia swoim gościom dowolność i pole do eksperymentów – w każdej restauracji oferującej MEATamorfozę można bezpłatnie wymienić dowolny, mięsny składnik pizzy na Beyond Meat!
Dlaczego Pizza Hut zdecydowało się na taki krok?
Jesteśmy świadomi, jak ważnym trendem jest ograniczanie ilości jedzonego mięsa. Trzymamy rękę na pulsie i chcemy wyjść naprzeciw rosnącemu zainteresowaniu jego roślinnymi alternatywami. Prognozy dla rynku gastronomicznego są jasne: z roku na rok przybywa osób, które decydują się na dietę roślinną. Chcemy pokazać, że nawet tak popularne danie jak pizza może z powodzeniem odpowiadać na tendencje rynku gastronomicznego. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom gości – żaden biznes nie funkcjonuje w oderwaniu od trendów – odpowiada Tomasz Kwieciński, Digital Communication Manager Pizza Hut.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ / PAŹDZIERNIK 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
Jak decyzja Pizzy Hut może wpłynąć na rynek? Jak jest komentowana przez przedstawicieli organizacji promujących „roślinny” styl życia? Weronika Pochylska, Senior Public Relations Manager Roślinnie Jemy mówi:
Decyzja Pizza Hut doskonale zamyka rok 2019, który został okrzyknięty rokiem weganizmu m.in. przez “The Economist” – jeden z najbardziej opiniotwórczych magazynów na świecie. Znalazło to odzwierciedlenie w również w decyzjach tych marek, które w swoim DNA nie mają weganizmu. Czy może być coś lepszego niż pizza z dodatkiem roślinnej alternatywy dla mięsa, która smakiem w niczym nie odbiega od zwierzęcego oryginału? Beyond Meat skradło już serca Leonardo DiCaprio i Billa Gates’a, ale co ważniejsze – kradnie również serca coraz bardziej świadomych konsumentów na całym świecie, także w Polsce. Jako Roślinnie Jemy wspieramy i kibicujemy bardziej roślinnym krokom, które podejmuje Pizza Hut Polska i z niecierpliwością czekamy na kolejne!
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.