Tym bardziej, że wyraźnie można zaobserwować mniejszą tendencję do inwestowania w znane marki. Praktycznie w miejscowościach turystycznych nie widać dużych sieci hotelowych. Kristensen Group już od jakiegoś czasu prowadzi rozmowy z różnymi podmiotami na temat zarządzania hotelem w Świnoujściu. Najpoważniejsze negocjacje są prowadzone z firmami zagranicznymi. Polskie firmy wciąż jeszcze bardzo ostrożnie podchodzą do nowych inwestycji. Myślę, że jak tylko sytuacja na rynku całkowicie się ustabilizuje, polskie firmy hotelarskie znowu zaczną aktywnie działać i poszerzać portfel swoich obiektów.
Przed Kristensen Group stoi wielkie wyzwanie – budowa największego hotelu w Świnoujściu. Rada Miasta uchwaliła już plan zagospodarowania przestrzennego. Po uzyskaniu ostatecznego pozwolenia na budowę, firma rozpocznie inwestycję. Wartość planowanej inwestycji w Świnoujściu Baltic Park Molo wynosi około 180 mln zł. Obok istniejących apartamentów, wybudowanych przez Kristensen Group, powstaną cztery nowe obiekty, w tym hotel, budynek apartamentowy z blisko 150 mieszkaniami oraz kompleks rekreacyjny, w którego skład wejdą baseny, kino, fitness, centrum medyczne, kasyna – całość o powierzchni użytkowej 21 tys. mkw., z czego hotel zajmie 3300 mkw. Do tej pory Kristensen Group wybudował w Świnoujściu 12 budynków apartamentowych, położonych między plażą, wydmami a miejską promenadą. Po zrealizowaniu ostatniego etapu projektu, inwestycja Baltic Park stanie się największym kompleksem hotelowo-apartamentowym nad polskim wybrzeżem.