Rozwój Radisson Hotel Group w Polsce

Udostępnij artykuł
Polska to ważny rynek do rozwoju dla Radisson Hotel Group – komentuje Valerie Schuermans, Vice Prezes Business Development Central Europe.

Radisson Hotel Group jest jedną z największych grup hotelowych na świecie. Obejmującą ponad 1600 działających i rozwijających się hoteli w 120 krajach. O zasięgu globalnym i odpowiednim portfolio dziewięciu różnych marek, od budżetowych po premium. Opierając się na sukcesie swojego pięcioletniego planu transformacji skoncentrowanego na 26 inicjatywach, firma jest gotowa na pełny powrót do podróży i jest mocno zdeterminowana, by stać się marką wybieraną przez właścicieli, partnerów i gości. Dostarczając elastyczny model kosztów, najlepszy w swojej klasie system zarządzania przychodami oraz w pełni zaktualizowaną architekturę marki w każdym segmencie.

Nasza silna pozycja w Polsce obejmuje 15 hoteli i ponad 3,5 tys. pokoi. Trzy hotele są w budowie i w przygotowaniu. W tym dwa nowe ekscytujące hotele Radisson RED w Krakowie i Warszawie. Mamy silną i zróżnicowaną reprezentację marki. W tym nasz wielokrotnie nagradzany flagowy Radisson Collection Hotel w Warszawie i osiem hoteli Radisson Blu. Z niecierpliwością czekamy na powitanie naszego najnowszego hotelu Radisson Blu w Ostródzie wiosną 2022 roku. Rozległego ośrodka z 238 pokojami i parkiem wodnym. Tym najnowszym dodatkowym hotelem i otwarciem Radisson Resort Kołobrzeg w sierpniu 2021 roku potwierdzamy pozycję największego międzynarodowego operatora kurortów w Polsce.

Priorytety i plany

Jednym z kluczowych obszarów, w ostatnim niełatwym czasie dla branży, okazała się silna reputacja Radisson Hotel Group. To dzięki niej szybko reagujemy na pojawiające się możliwości i wyzwania. A także dostosowujemy się do zmian warunków rynkowych i opinii gości, które są codziennie gromadzone w naszych systemach jakości.

Zwłaszcza w ostatnich miesiącach, na pierwszym miejscu postawiliśmy zdrowie i bezpieczeństwo, wprowadzając nasz Protokół bezpieczeństwa hoteli Radisson. We współpracy z SGS, wiodącą na świecie firmą testującą i certyfikującą. Byliśmy pierwszą grupą hotelową, która uruchomiła kompleksowy program testowy i usługę szybkiego testowania. Dla uczestników spotkań i wydarzeń w obiektach z naszego portfolio w regionie EMEA. Jako sposób na ułatwienie bezproblemwego powrotu do spotkań biznesowych i wydarzeń oraz kontynuowanie współpracy z SGS w celu ponownego, bezpiecznego powitania gości.
W ciągu ostatnich trzech lat zainwestowaliśmy ponad 400 mln USD w dalsze wzmacnianie znaczenia naszych marek i opracowaliśmy nowe, innowacyjne oferty biznesowe. Takie jak hybrydowe spotkania i sale, przyspieszyliśmy rozwój Obsługiwanych Apartamentów i uruchomiliśmy koncepcję miejskiego kurortu. Radisson Hotel Group zainwestowała również ponad 100 milionów dolarów w najnowocześniejszą infrastrukturę IT. Aby zapewnić właścicielom i gościom najnowsze, światowej klasy rozwiązania cyfrowe, które koncentrują się na obsłudze gości i zarządzaniu nieruchomościami, a także optymalizacji przychodów i kosztów.

Wiele grup hotelowych wstrzymało swoje plany rozwoju podczas pandemii. Radisson Hotel Group odnotowała od początku pandemii 250 podpisanych umów hotelowych w regionie APAC i EMEA. Poza tym także wprowadzenie nowej marki, Radisson Indywiduals w październiku 2020 roku.

Zauważyliśmy niszę na rynku, na której właściciele szukają rozwiązań ułatwiających konwersję. Oferujących istniejącym hotelom możliwość dołączenia do silnej międzynarodowej sieci w poszukiwaniu większej widoczności i zaufania konsumentów. Od momentu uruchomienia Radisson Indywiduals, marka rozszerzyła…Pełną treść artykułu publikujemy w aktualnym wydaniu ŚWIAT HOTELI – czasopismo hotelarzy. Prosimy kliknąć, aby się zapoznać.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.