Ruszył piąty lokali sieci Payda

Udostępnij artykuł

Lokal w Żyrardowie to pierwszy lokal sieci, w którym w pełni zastosowano nowe standardy wystroju – nowoczesną, pomarańczowo-czarną kolorystykę, nowe wzory mebli i ciekawe rozwiązania dekoracyjne. Firma niedawno rozszerzyła swój asortyment oferując tortille i lody włoskie. Aktualnie w ofercie tych lokali znajdują się m.in. zapiekanki, hamburgery oraz pizze.

Dla zainteresowanych franczyzobiorców firma oferuje pomoc w wybraniu odpowiedniego lokalu oraz przygotowanie jego projektu. Pierwsi franczyzobiorcy sieci Payda mogą też obniżyć koszty otwarcia i skorzystać z promocyjnej opłaty franczyzowej. Obecnie wynosi ona 2,5 tys. zł netto, a poza materiałami franczyzowymi zawiera ona również koszt przygotowania banera zewnętrznego i stroje firmowe dla personelu.

Właścicielem sieci jest firma Max z Pabianic. Firma powstała w 2002 r. i jest właścicielem znaków towarowych Payda (polski fast food) oraz Grill Chata. Dla franczyzobiorców sieci Payda firma oferuje pomoc w zakresie merytorycznym, organizacyjnym i technicznym oraz udostępnienie znaku firmowego. Przewidywana suma inwestycji w lokal wynosi 30 tys. zł (bez opłat wstępnych). Pierwsza Payda powstała w 2002 r. Aktualnie w sieci działają cztery lokale, a dwa zostana otwarte wkrótce: we Wrocławiu i w Cieszynie.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 30.07.2010
Aktualizacja: 30.07.2010