Salad Story: konkurs promujący ofertę lokali

Udostępnij artykuł

W skład zwycięskiej kompozycji wchodzi: ser feta, czarne oliwki, czerwona cebula, świeża mięta, natka pietruszki, świeżo mielony czarny pieprz oraz oczywiście arbuz. Propozycja ta została umieszczona w menu restauracji sieci w całej Polsce 26 lipca.

– Naszym konkursem chcieliśmy zachęcić wszystkich do kreatywnego podejścia w komponowaniu swoich codziennych posiłków – mówi Anna Krajewska, współwłaścicielka Salad Story.

Salad Story to innowacyjny na rynku polskim koncept restauracji serwującej duże porcje sałatek na bazie mieszanki zielonych sałat z różnymi dodatkami mięsnymi, mącznymi, warzywnymi oraz nabiałowymi, przygotowywanych na oczach klienta, do spożycia na miejscu i na wynos. Aktualnie w sieci działa dziewięć lokali. Plany spółki na 2010 rok to otwarcie około ośmiu barów: czterech własnych i czterech działających na zasadzie franczyzy.

Opłata wstępna dla zainteresowanych otwarciem lokalu pod logo Salad Story wynosi 30 tys. zł. Jest to koszt licencji, która obejmuje receptury, know-how, pomoc w aranżacji, zakupie sprzętu, doradztwo na każdym etapie uruchamiania i prowadzenia lokalu, szkolenia zarówno w punktach własnych sieci, jak i w punkcie franczyzobiorcy, a także wsparcie marketingowe. Jeśli chodzi o wartość inwestycji w sam punkt, to jest on uzależniony od konkretnego lokalu. Jeśli jest to lokal, w którym już wcześniej działał punkt gastronomiczny, to wydatki mogą zmieścić się w kwocie 150 tys. zł. Jeśli lokal mieści się w galerii handlowej, to inwestycja może wynieść około 300 tys. zł.

Opublikowano: 27.07.2010
Aktualizacja: 27.07.2010