Selgros Cash & Carry i Caritas Polska razem dla Ukrainy

Udostępnij artykuł

Artykuły pozwalające zapewnić miejsca noclegowe oraz niezbędne środki higieny osobistej są obecnie jednymi z najpotrzebniejszych rzeczy dla dotkniętych wojną mieszkańców Ukrainy. Selgros Cash & Carry przekazał Caritas Polska artykuły o wartości blisko 250 tys. złotych, które organizacja dostarczy potrzebującym.

Historia współpracy Selgros Cash & Carry i Caritas Polska trwa od wielu lat. Firma włącza się w akcje pomocowe. Zarówno te cykliczne, jak i te wynikające z aktualnej sytuacji w kraju i na świecie.  W obliczu wojny w Ukrainie i ludzkiej tragedii dziejącej się tuż za naszą granicą, Caritas Polska niezwłocznie zaangażował się w pomoc. Przekazał środki finansowe na bieżące działania kryzysowe, a także ogłosił zbiórkę pod hasłem „Pomoc dla Ukrainy”.

Oprócz zbiórki finansowej na pomoc uchodźcom, Caritas prowadzi zbiórkę rzeczową “Paczka dla Ukrainy”. Gotowe paczki cały czas można dostarczać do placówek Caritas w całym kraju. Selgros Cash & Carry wsparł akcję darowizną produktów o łącznej wartości blisko 250 tysięcy złotych. Przekazano koce, ręczniki, pościele, poduszki, kołdry, a także karimaty, materace, łóżka polowe, również ciepłą bieliznę. Dodatkowo do ukraińskich uchodźców trafiły również niezbędne artykuły higieniczne. Takie, jak: szampony i żele do mycia, pasty do zębów czy pieluszki i kremy dla najmłodszych.

Wsparcie Selgros Cash & Carry

To dla nas oczywiste, że włączyliśmy się w działania pomocowe dla mieszkańców Ukrainy. Dołączyliśmy do zbiórki Caritas Polska, bo to instytucja, z którą współpracujemy od wielu lat. Mamy pewność, że przekazane przez nas artykuły trafią do potrzebujących. Jest to nasza pierwsza darowizna produktów dla Ukraińców i zapewniam, że tego rodzaju wsparcie będzie przez nas kontynuowane. Wierzymy, że chociaż w taki sposób możemy ułatwić życie potrzebującym  mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor marketingu Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry. 

Firma współpracuje z Caritas od niemal dwóch dekad. Bierze udział w inicjatywach lokalnych oraz ogólnopolskich takich, jak: “Wigilia Caritas”, „Tornister pełen uśmiechów” czy „Spiżarnia Caritas”.

Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 11.03.2022
Aktualizacja: 11.03.2022