Seria kosmetyków Purple Water marki Asprey w nowym wcieleniu

Udostępnij artykuł

Brytyjski dostawca dóbr luksusowych Asprey oraz wiodący producent kosmetyków ADA Cosmetics postawili sobie wysokie cele. Wspólnie przenoszą na nowy poziom asortyment kosmetyków Purple Water od Asprey w luksusowych hotelach na całym świecie. Nowych, ekscytujące kreacje obejmują nowe receptury, opakowania i produkty – wszystkie opracowane ze szczególnym naciskiem na zrównoważony rozwój.

Wiodący producent ADA Cosmetics już od dekady produkuje wysokiej jakości kosmetyki hotelowe dla brytyjskiej luksusowej marki Asprey. Teraz kosmetyki hotelowe tej prestiżowej marki przeszły gruntowny lifting. Nowa kolekcja o ponadczasowym, charakterystycznym zapachu Asprey, Purple Water, przekonuje świeżą estetyką produktu, a także ulepszonymi recepturami. Grupą docelową są międzynarodowe luksusowe hotele, pragnące rozpieszczać swoich gości wyjątkową jakością. Kolejne produkty kosmetyczne i akcesoria są właśnie w fazie tworzenia i w najbliższej przyszłości mają zostać wprowadzone na rynek.

ADA Cosmetics i Asprey łączy nie tylko bliska współpraca, lecz także wspólne zaangażowanie w ochronę środowiska. Ochrona środowiska jest decydującym czynnikiem już na etapie opracowywania nowych receptur. Dlatego zarówno produkty kosmetyczne, jak i opakowania zewnętrzne są wytwarzane w sposób przyjazny dla środowiska. Przykładem mogą być nowo zaprojektowane dozowniki z pompką, wyprodukowane w całości z recyklingowanego plastiku (PCR). Wszystkie produkty kosmetyczne – od żelu pod prysznic, przez szampon, po balsam do rąk i ciała – są już dostępne w nowych, eleganckich dozownikach. Obecnie stopniowo przestawia się również produkcję minibutelek i tub na plastik z recyklingu.

Znana z wysokiej jakości wykonania marka Asprey ma niezwykłą 240-letnią historię

Dzięki silnemu wyczuciu stylu, jakości i designu Asprey zajmuje wiodącą pozycję w kolekcji marki ADA.

Szczególnie cieszymy się, że możemy wspierać tę markę naszym know-how w jej drodze do jeszcze bardziej zrównoważonego rozwoju – podkreśla Gerd von Podewils, CMO Grupy ADA. Koncepcja luksusu i zrównoważonego rozwoju to z pewnością ciekawy kierunek dla branży hotelarskiej”.

Pragniemy stworzyć naszym klientom niezapomniane chwile. ADA Cosmetics jest niezawodnym partnerem, reprezentującym nasze wartości. Jesteśmy przekonani, że nasza kolekcja Purple Water dostarczy gościom prestiżowych hoteli na całym świecie wyjątkowych doznań – mówi Ciara Hurley-Stewart, wiceprezes Asprey ds. globalnych partnerstw i rozwoju nowego biznesu.

Nowa luksusowa linia Purple Water od Asprey jest już dostępna w odświeżonych i ekologicznych dozownikach z pompką. Butelka wykonana w całości z tworzywa PCR.

Asprey

Asprey jest brytyjskim sprzedawcą detalicznym biżuterii, skóry, srebra i innych dóbr luksusowych. Marka została założona w 1781 roku. Od tamtej pory uważana za jedną z najważniejszych luksusowych marek na całym świecie. Do jej imponującej bazy klientów należą członkowie rodziny królewskiej, a także głowy państw i ważni gracze światowej sceny. Od ponad dwustu lat Asprey zalicza się do wiodących brytyjskich luksusowych marek lifestylowych. Oferuje szeroką gamę produktów również obejmującą biżuterię, galanterię skórzaną, akcesoria, srebro, zegarki, porcelanę, kryształy, gry, jedwab i inne. Obecnie Asprey posiada tytuł nadwornego dostawcy biżuterii i srebra dla księcia Walii. Flagowy sklep przedsiębiorstwa na Bruton Street w Londynie jest obowiązkowym punktem programu dla każdego turysty w mieście. Projekty i usługi marki Asprey są dostępne w butikach na całym świecie, od Londynu przez St. Moritz po Nowy Jork.

ADA Cosmetics

Od 1979 r. firma ADA Cosmetics opracowuje i produkuje wysokiej klasy kosmetyki hotelowe. Także systemy dozowania, dostosowane do potrzeb branży hotelarskiej. Obecnie firma obsługuje około 20 tys. klientów na całym świecie. Od luksusowych pięciogwiazdkowych kurortów, rówież kompleksów biznesowych po rodzinne wiejskie hotele. Głównymi klientami europejskiego lidera są hotele od trzech do pięciu gwiazdek.

W portfolio firmy znajduje się wiele ciekawych marek kosmetycznych. Od konceptów lifestylowych, przez pielęgnację premium z czynnikiem wellness, po certyfikowane kosmetyki naturalne i serie kosmetyków. ADA je produkuje i dystrybuuje z myślą o renomowanych międzynarodowych markach designerskich. ADA Cosmetics jest wynalazcą i liderem rynku, szczególnie w dziedzinie systemów dozowników higienicznych.

Cały łańcuch wartości firmy, posiadającej certyfikat ISO 14001 i Cradle to Cradle, ukierunkowany na przyjazne dla środowiska, zrównoważone praktyki biznesowe. Mając główną siedzibę w niemieckim Kehl i zatrudniając 600 pracowników na całym świecie. Firma z tradycjami jest obecna w ponad 50 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Azji i USA. www.ada-cosmetics.com.

Tekst powstał we współpracy z ADA Cosmetics.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 16.08.2022
Aktualizacja: 18.01.2023