Formuła serwisu Oceniacz.pl pozwala na zawieranie nowych znajomości oraz dzielenie się swoimi opiniami na temat odwiedzonych hoteli, regionów turystycznych i biur podróży. Serwis odwiedza miesięcznie 75 tysięcy realnych użytkowników, a w serwisie można znaleźć już 17 tysięcy opinii na temat hoteli oraz 19 tysięcy zdjęć wyjazdowych dodanych przez użytkowników.
– Ostatnie miesiące upłynęły pod znakiem optymalizacji procesów sprzedażowych oraz doskonalenia oferty reklamowej – twierdzi Joanna Nieminuszczy, dyrektor sprzedaży w Społeczności.pl. – Nasza oferta została pozytywnie odebrana przez reklamodawców i na stałe zagościła w mediaplanach. Idąc krok dalej, postanowiliśmy poszerzyć portfolio witryn w sieci o kolejne serwisy o stricte społecznościowym charakterze. Łącząc potencjał reklamowy danej witryny i doświadczenie sprzedażowe naszego biura reklamy otrzymujemy produkt reklamowy, który jest skazany na sukces – dodaje.
Społeczności.pl to pierwsza w Polsce społecznościowa sieć reklamowa. Skupiona jest w niej większość liczących się serwisów społecznościowych (m.in.: GoldenLife, Demotywatory, Grono.net), tworząc na ich bazie wspólną ofertę reklamową podzieloną na trzy produkty: „kliki”, „zasięgi” i „niestandardy”. Sieć powstała na bazie doświadczeń Biura Reklamy Fotka.pl zdobytych podczas ponad dwuletniej pracy z klientami.