W wyniku umowy partnerzy franczyzowi i restauracje własne mogą dokonywać zakupów w halach Makro po konkurencyjnych cenach i korzystać z dodatkowych przywilejów wynikających ze statusu Złotego Klienta.
– Stale doskonalimy system centralnych zakupów, co łączy się również z dywersyfikacją źródeł zaopatrzenia. Dzięki temu zwiększamy konkurencyjność wśród naszych dostawców, uzyskujemy atrakcyjniejsze ceny produktów oraz dodatkowe korzyści w postaci specjalnych rabatów i promocji. Zróżnicowanie dostawców i oferty pozwala naszym franczyzobiorcom i menedżerom prowadzącym restauracje własne elastycznie reagować na bieżące potrzeby w zakresie zaopatrzenia i efektywnie planować zakupy – mówi Iwona Potrykus, wiceprezes zarządu Sfinks Polska SA.
W zakresie umów centralnego zaopatrzenia Sfinks współpracuje już m. in. z takimi firmami jak Farutex, Bonduelle Polska, Carey Agri International Poland, Bols, Polmos Białystok, Grześkowiak, Pepsi-Cola General Bottlers Poland, Kerry Polska, Diversey Polska, Farm Frites International, Fanex Żerań i Elite Cafe.
Sfinks Polska zarządza obecnie 111 restauracjami, w tym siecią 96 restauracji Sphinx (segment casual dining) zlokalizowanych w całej Polsce i za granicą, dziewięcioma restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i sześcioma restauracjami Wook (segment casual dining). Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią co do wielkości pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.