– W najbliższych tygodniach ruszy restauracja Greco w Bydgoszczy, gdzie właśnie kończymy prace budowlane. Do końca roku powstanie jeszcze jedna placówka, która zlokalizowana będzie na Dolnym Śląsku, prawdopodobnie we Wrocławiu – poinformował portal Horecanet.pl Mariusz Lignowski, prezes Medsun SA. Dodał, że planowana jest kolejna restauracja w Rumunii, ale za jej rozwój odpowiedzialna jest osobna spółka, która powiązana jest z polskim oddziałem sieci.
Lokale Medsun SA działają od ponad 18 lat. Do 2009 roku otwierane były pod marką Ready’s, jednak zdecydowano się zmianę całek koncepcji lokali i przemianowanie ich na Greco (obecnie trwa proces zmiany marki). Nowa nazwa ma się jednoznacznie kojarzyć z potrawami kuchni greckiej, które serwowane są w lokalach (gyros, bryzola, suvlaki). Jak informują przedstawiciele sieci, proces zmiany marki powoduje duże zainteresowanie ze strony franczyzobiorców.
Przewidywana suma inwestycji w lokal sieci to: opłata wstępna – 10 tys. zł (uzależniona jest od nakładu ponoszonego przez przyszłego inwestora na przystosowanie lokalu), koszt inwestycji od 120 tys. zł (jest to najmniejszy koncept o powierzchni około 45 mkw. zlokalizowany w centrum handlowym, położony zazwyczaj w części typu food court) oraz opłata miesięczna w wysokości 7 proc. od obrotu netto (z czego część jest przeznaczana na reklamę i marketing).