Siedlisko Morena promuje rozwiązania IT

Udostępnij artykuł

Dzięki nowatorskiemu systemowi podczas rezerwacji zostaną zaznaczone wybrane dodatki oraz w polu "dodatkowe prośby" wpisane preferowane godziny wybranych usług i atrakcji. System rezerwacyjny został tak zbudowany i zaprojektowany, aby każdy z zainteresowanych poruszał się po nim intuicyjnie. Przy okazji można zobaczyć co ciekawego oferuje hotel oraz z jakich promocji można skorzystać w danym okresie.

– Z pewnością takie nowatorskie narzędzia służą klientom hoteli jak i samym ich właścicielom. Ci pierwsi mogą zaplanować szczegółowo każdą godzinę swojego pobytu, w pełni wykorzystując zakupiony i "uszyty" przez siebie pakiet, nie mając przy tym poczucia, że wyrzucają pieniądze w błoto. Hotelarze z kolei mają w ręku rozwiązanie, które jest świetnym narzędziem marketingowym pomagającym sprzedawać ich usługi i maksymalnie efektywnie wykorzystywać roboczogodziny personelu – podaje biuro prasowe Siedliska Morena.

Obiekt Siedlisko Morena jest utrzymany w tradycyjnym, mazurskim stylu, a usytuowany nad jeziorem Ułówki. Ośrodek posiada 36 pokoi hotelowych (każdy ma odmienny wystrój i charakter: motywy kwiatowe i marynarskie, a także rustykalne). Kompleks tworzy pięć budynków, w których znajdują się m.in.: restauracja serwująca polskie, choć dietetyczne dania (wszystkie posiłki są serwowane w formie "szwedzkiego stołu"), spa (baseny, sauny, gabinety masażu oraz zabiegów kosmetycznych na twarz i ciało), klub jazzowy, kawiarnia internetowa, miniprzedszkole, zaplecze konferencyjne oraz korty tenisowe. Doba w pokoju dwuosobowym to koszt 320-560 zł, a w apartamencie – 600 zł. Oferta jest skierowana zarówno dla gości indywidualnych, jak i biznesowych. Nad opracowaniem i realizacją strategii kreowania wizerunku hotelu w mediach ogólnopolskich czuwa warszawska agencja Kostrzewa PR.