Opłata licencyjna za przystąpienie do tej sieci wynosi 35 tys. zł. Aktualnie działają w niej trzy lokale własne. Przy pomocy oferty skierowanej do potencjalnych franczyzobiorców firma Somar Investment chce poszerzyć sieć o kolejne placówki. Swoim partnerom oferuje pomoc w poszukiwaniu i adaptacji odpowiedniego lokalu, rabaty u sprawdzonych dostawców oraz szkolenia baristów i kelnerów.
Klubokawiarnia to nowa marka na polskim rynku gastronomicznym. W menu lokali znajdują się m.in.: różnego rodzaju kawy, czekolady, koktajle, desery, zimne napoje, kanapki, sałatki, tortille. Lokale przyjmują również zamówienia na lunche oraz organizują imprezy okolicznościowe. Klubokawiarnia dołączyła do grona sieci kawiarni opierających swój rozwój na franczyzie, w którym są już między innymi: Cafe Club, Coffeeshop Company, Eurocafe oraz Wayne’s Coffee.
Według zeszłorocznego raportu gastronomicznego firmy BROG Media Biznesu, największe sieci kawiarni w naszym kraju, według liczby lokali, to: Grycan Cafe, Coffeeheaven, Empik cafe, Cafe Nescafe, I coffee, Cafe Club, Ice Cafe, Pożegnanie z Afryką, Pijalnie Czekolady Wedla, W Biegu cafe, Costa Coffee, Coffeeshop Company, Mount Blanc, McCafe oraz Cafe Castellari.