Wspólny projekt zakłada stworzenie nowej identyfikacji wizualnej, czyli opracowanie wspólnego logotypu dla sieci oraz zaprojektowanie nowatorskiego wystroju wnętrza, nawiązującego do kolorów i stylistyki obu marek. We wszystkich kawiarniach podawana będzie kawa Jacobs Krönung, przygotowywana na 12 sposobów.
– Pragniemy, by Jacobs Krönung była nadal postrzegana jako marka wysokiej jakości, ale równocześnie stała się jeszcze bardziej przystępna, ciepła, kojarzona z pełnymi radości chwilami z najbliższymi. Dzięki współpracy z siecią W Biegu Café, Jacobs Krönung będzie jeszcze bliżej konsumentów, którzy będą mogli delektować się tą aromatyczną kawą w sprzyjających bliskim spotkaniom, odmienionych wnętrzach kawiarni – mówi Marta Gampf, brand manager Jacobs Krönung.
– O dotychczasowym sukcesie sieci zdecydował dobry, oryginalny pomysł, konsekwentna egzekucja na każdym etapie rozwoju, atrakcyjne lokalizacje, a także pasja, optymizm i wiara w powodzenie przedsięwzięcia. Dla W Biegu Café współpraca jest okazją do wzmocnienia dotychczasowego wizerunku, a także uzyskaniem wartości dodanej dzięki obecności najwyższej jakości kawy Jacobs Krönung – podkreśla Maciej Adamaszek ze spółki Dominata, właściciela W Biegu Café.
Kawiarnie W Biegu Café by Jacobs Krönung otwierane będą o godzinie 7:30, a zamykane najpóźniej o godzinie 23:00. Kawiarnia zlokalizowana w „zagłębiu klubowym”, przy ul. Świętokrzyskiej 18 w Warszawie, będzie funkcjonowała w piątki i soboty również w nocy.
W Biegu Cafe powstała w 2005 roku, kiedy to spółka Dominata przejęła sieć kilku kawiarni Daily Cafe. Kawiarnie ulokowane są w największych miastach Polski (w Warszawie, we Wrocławiu, w Łodzi, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu oraz w Sopocie). W 2010 roku otwarto już cztery nowe lokale sieci – w Warszawie przy ul. Postępu, przy pl. Trzech Krzyży oraz przy Och-Teatrze, a także w CH IKEA Port Łódź.
Z kolei marka Jacobs Krönung należy do amerykańskiego koncernu Kraft Foods. Marka ta jest zdecydowanym liderem w segmencie kaw premium w Polsce.