Startuje W Biegu Café by Jacobs Krönung

Udostępnij artykuł

Wspólny projekt zakłada stworzenie nowej identyfikacji wizualnej, czyli opracowanie wspólnego logotypu dla sieci oraz zaprojektowanie nowatorskiego wystroju wnętrza, nawiązującego do kolorów i stylistyki obu marek. We wszystkich kawiarniach podawana będzie kawa Jacobs Krönung, przygotowywana na 12 sposobów.

– Pragniemy, by Jacobs Krönung była nadal postrzegana jako marka wysokiej jakości, ale równocześnie stała się jeszcze bardziej przystępna, ciepła, kojarzona z pełnymi radości chwilami z najbliższymi. Dzięki współpracy z siecią W Biegu Café, Jacobs Krönung będzie jeszcze bliżej konsumentów, którzy będą mogli delektować się tą aromatyczną kawą w sprzyjających bliskim spotkaniom, odmienionych wnętrzach kawiarni – mówi Marta Gampf, brand manager Jacobs Krönung.

– O dotychczasowym sukcesie sieci zdecydował dobry, oryginalny pomysł, konsekwentna egzekucja na każdym etapie rozwoju, atrakcyjne lokalizacje, a także pasja, optymizm i wiara w powodzenie przedsięwzięcia. Dla W Biegu Café współpraca jest okazją do wzmocnienia dotychczasowego wizerunku, a także uzyskaniem wartości dodanej dzięki obecności najwyższej jakości kawy Jacobs Krönung – podkreśla Maciej Adamaszek ze spółki Dominata, właściciela W Biegu Café.

Kawiarnie W Biegu Café by Jacobs Krönung otwierane będą o godzinie 7:30, a zamykane najpóźniej o godzinie 23:00. Kawiarnia zlokalizowana w „zagłębiu klubowym”, przy ul. Świętokrzyskiej 18 w Warszawie, będzie funkcjonowała w piątki i soboty również w nocy.

W Biegu Cafe powstała w 2005 roku, kiedy to spółka Dominata przejęła sieć kilku kawiarni Daily Cafe. Kawiarnie ulokowane są w największych miastach Polski (w Warszawie, we Wrocławiu, w Łodzi, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu oraz w Sopocie). W 2010 roku otwarto już cztery nowe lokale sieci – w Warszawie przy ul. Postępu, przy pl. Trzech Krzyży oraz przy Och-Teatrze, a także w CH IKEA Port Łódź.

Z kolei marka Jacobs Krönung należy do amerykańskiego koncernu Kraft Foods. Marka ta jest zdecydowanym liderem w segmencie kaw premium w Polsce.
 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 30.06.2010
Aktualizacja: 30.06.2010