Strefy kibica i Happy Hours w hotelach Campanile

Udostępnij artykuł

Hotele Campanile w dziewięciu miastach w Polsce przygotowały coś specjalnego dla wszystkich miłośników sportowych emocji. W Sport Zonach na kibiców czekają transmisje najważniejszych wydarzeń, menu tematycznych przekąsek, a od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych – orzeźwiająca niespodzianka.

Sport Zone Campanile
Sport Zone Campanile

Hotele Campanile z okazji ważnych wydarzeń sportowych od lat organizują strefy kibica. Nie inaczej jest w tym sezonie. Sport Zony działają w Bydgoszczy, Krakowie, Lublinie, Szczecinie, Warszawie, a także Wrocławiu. Poza optymalną dla wygodnego śledzenia zawodów sportowych aranżacją przestrzeni Campanile zadbało również o menu kibicowskich przekąsek i napojów.

Sport Zony to dla nas świetna okazja do włączenia się w życie lokalnych społeczności. Nic bowiem nie łączy tak, jak podziwianie wyczynów najlepszych atletek i atletów z całego świata. Z radością zapraszamy naszych gości hotelowych i mieszkańców okolicy do wspólnego przeżywania sportowych emocji! Nasi szefowie kuchni jak zwykle stanęli na wysokości zadania. W tym sezonie serwujemy klasycznego hat tricka, czyli wybór trzech rzemieślniczych burgerów w zestawie z frytkami i orzeźwiającym napojem – mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.

To jednak nie koniec atrakcji. Na wszystkich, którzy wybiorą się do Campanile po pracy, by spędzić miłe popołudnie w towarzystwie przyjaciół, czeka specjalna karta Happy Hours z wyborem autorskich koktajli. Promocja obowiązuje do końca marca.

ŚWIAT HOTELI – LISTOPAD-GRUDZIEŃ 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

O Campanile

Campanile to wiodąca marka Louvre Hotels Group z segmentu midscale. Założona w 1976 roku we Francji jako rodzinny biznes, dziś jest prawdziwie globalnym brandem, który dba o dobre chwile gości w 14 krajach na 3 kontynentach. Hotele Campanile zaprojektowano z myślą o czymś więcej niż tylko noclegu. Tutaj radość z podróży jest na wyciągnięcie ręki – w doskonałym stosunku jakości do ceny. W Polsce marka dysponuje 10 obiektami w 9 miastach.

Źródło: LHG

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Horecanet

Autor: Horecanet
Opublikowano: 17.02.2022
Aktualizacja: 11.01.2023