Suitehotel dołączył do rodziny Novotel

Udostępnij artykuł

Jak informują przestawiciele sieci, oparta na oryginalnej i skutecznej koncepcji – oferująca hotele z pokojami o powierzchni 30 metrów kwadratowych, innowacyjnymi usługami gastronomicznymi, możliwościami relaksu oraz multimedialnymi nowinkami – marka Suite Novotel stanie się dla Novotelu alternatywą przy pobytach średniej długości.

W Suite Novotel – od samego początku istnienia marki – pomysłodawcy próbują obalić stare przyzwyczajenia i wprowadzić innowacyjne pomysły w każdej dziedzinie:
– przestrzeni: każdy hotel posiada apartamenty wielkości 30 metrów kwadratowych; w każdym pokoju znajduje się kącik kuchenny (lodówka i mikrofalówka);
– multimediów: każdy pokój wyposażony jest w Suite Box, który pozwala gościom bez ograniczeń i bezpłatnie korzystać z internetu, telefonować w obrębie całego kraju, a także oglądać filmy i słuchać muzyki na zamówienie;
– gastronomii: 24-godzinny bar oferuje gotowe posiłki, desery oraz napoje;
– dodatkowych usług: kącik internetowy, całodobowe centrum fitness, biblioteka, kącik do czytania, a także wypożyczalnia samochodów (Smart) dla gości pozostających w hotelu dłużej niż cztery noce.

Novotel to marka hoteli trzy- i czterogwiazdkowych. Na świecie działa ich prawie 400 w 58 krajach, w tym 11 w Polsce. Marka należy do sieci Accor. W Polsce hotelami Novotel zarządza Grupa Hotelowa Orbis, której Accor jest głównym akcjonariuszem. Na razie nie wiadomo, kiedy Suite Novotel pojawią się w naszym kraju.
 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 07.07.2010
Aktualizacja: 07.07.2010