Akcja California Wine Weeks promuje wina kalifornijskie w branży HoReCa. W tym roku wzięło w niej udział 65 restauracji i wine barów z całego kraju.
Biorące udział w akcji lokale miały za zadanie w maju i czerwcu br. przeprowadzić w swoich lokalach promocję win kalifornijskich wraz z odpowiednio dobranym menu. Restauracja lub wine bar musiał przygotować specjalną wkładkę do menu z propozycją co najmniej dwóch różnych win kalifornijskich „na kieliszki” lub butelki. We wkładce musiało się znaleźć logo akcji California Wine Weeks. Korzyści dla uczestniczących lokali to m.in. nagroda pieniężna, wsparcie promocyjne czy nieodpłatne szkolenie z win kalifornijskich Capstone. Akcję wspierała kampania w mediach społecznościowych przygotowana przez brytyjską agencję First Pour.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE maj-czerwiec 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Dzięki CWW kilka tysięcy polskich konsumentów mogło poznać walory win kalifornijskich i przekonać się, jak można umiejętnie łączyć je z międzynarodową kuchnią. W trakcie promocji udało się sprzedać w sumie niemal 6000 butelek. Polska okazała się liderem europejskim tego przedsięwzięcia.
Źródło: California Wines
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.