Większość lokali Sushi Bar Nigiri usytuowanych jest na terenie Warszawy i okolic (Łomianki, Falenica, Stara Miłosna oraz Pruszków). Firma prowadzi też bary w Poznaniu, Katowicach, Radomiu, Ustroniu i Zielonej Górze. Aktualnie działa około 16 restauracji sieci. Jak już podawaliśmy, w planach Volt Studio jest także ekspansja zagraniczna.
Większość restauracji otwieranych jest na zasadzie franczyzy. Warunkiem przystąpienia do sieci jest posiadanie lokalu od 55 do 75 mkw. Opłata licencyjna dla franczyzobiorcy wynosi 20 tys. zł plus opłata miesięczna 2 tys. zł. Franczyzobiorca powinien zainwestować w bar działający pod logo Sushi Bar Nigiri ok. 70-120 tys. zł.
Jak już podawał portal Horecanet.pl, w ostatnim czasie na polskim rynku obserwuje się coraz więcej otwarć orientalnych restauracji typu sushi. Wiele z nich tworzy sieci, często opierając działalność na franczyzie, i otwiera swoje lokale w różnych miastach Polski. Do największych sieci restauracji sushi należą: Hana Sushi, Sakana Sushi i 77 sushi. Do zdobycia polskiego rynku szykuje się także wschodni gigant Rosinter z konceptem Planet Sushi, debiutująca wrocławska sieć Sushi Naka Naka oraz Roller sushi oferujący innowacyjny produkt – sushi w rożku na wynos.