tAPP Gastro – nowy system POS dla gastronomii

Udostępnij artykuł

Po kilku miesiącach intensywnych prac, grupa kapitałowa LSI Software powiększa swoje portfolio o nowy produkt bazujący na środowisku chmurowym – tAPP Gastro.

Jeden system POS, wszystkie funkcje

tAPP Gastro oferuje wszystkie funkcje standardowego systemu do sprzedaży i zarządzania restauracją. Także z możliwością elastycznego rozliczania się – nawet co miesiąc. Klient może wybrać abonament podstawowy lub optymalny. W modelu miesięcznym lub z ponad 25 proc. rabatem w wersji na rok z góry. tAPP Gastro umożliwia także integrację z popularnymi portalami do zamówień online, jak Pyszne.pl czy Glovo. Dzięki niej lokal obsługuje wszystkie zamówienia w jednym systemie, na jednym sprzęcie POS. To przyspiesza obsługę i umożliwia bezproblemową aktualizację oferty w każdym kanale sprzedaży.

Rozwiązanie oparte na chmurze charakteryzuje się zdecydowanie niższym progiem wejścia dla klienta przy jednoczesnym wzroście bezpieczeństwa. Całość zasobów lokalu przechowywana jest w zabezpieczonej chmurze po stronie LSI Software. To także gwarantuje posiadanie zawsze aktualnej wersji systemu, ponieważ aktualizacje dokonują się automatycznie.

Zaprogramowany z myślą o Tobie

Doświadczenia zebrane od ponad 18 000 restauratorów na przestrzeni 31 lat działalności LSI Software, pozwoliły nam na wprowadzenie kolejnego oprogramowania ułatwiającego codzienną pracę klientom z branży gastronomicznej. Dzięki wysłuchaniu ich głosów, postanowiliśmy udostępnić w standardzie e-menu w formie QR kodu, co znacząco redukuje koszt wydruków. Dodatkowo, już od pakietu optymalnego oferujemy tę opcję wraz z zamawianiem do stolika i płatnościami online, dzięki czemu sprawniej obsłużymy większą liczbę gości w krótszym czasie – mówi Tomasz Michniewicz, dyrektor sprzedaży LSI Software.

System tAPP Gastro można przetestować bezpłatnie aż do 30 dni. W dniach 16-18 listopada w Krakowie, podczas targów HORECA®/GASTROFOOD, będzie można porozmawiać z przedstawicielami zespołu handlowego oraz skorzystać z oferty przygotowanej z okazji premiery produktu. 

Rynek Gastronomiczny w Polsce – RAPORT 2022
>> Kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Tekst powstał we współpracy z LSI Software.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 14.10.2022
Aktualizacja: 17.10.2022