Thai Wok z nowym konceptem wychodzi na ulice

Udostępnij artykuł
Marka dotychczas była bliżej znana klientom galerii handlowych. Teraz otwiera uliczne punkty gastronomiczne, które wpisują się w nową strategię biznesową spółki. Thai Wok Street to nowy koncept marki Thai Wok, popularnej sieci restauracji QSR (quick service restaurant) w segmencie azjatyckim.

Jak podaje Washington Post tempo wzrostu tego rynku jest znacznie większe niżeli kuchni bliskowschodniej, włoskiej i amerykańskiej łącznie. Polacy również pokochali kuchnię azjatycką, która już nie tylko kojarzy się z typowymi barami szybkiej obsługi. Coraz więcej osób szuka różnorodności w codziennych posiłkach zachowując przy tym jakość i świeżość. Kuchnia, którą serwuje Thai Wok jest jedną z 10 najzdrowszych kuchni świata.

Thai Wok Street jest odpowiedzią na liczne zapytania klientów dotyczące nieobecności naszej marki w przestrzeni miejskiej czy popularnych miejscach spotkań. Dla nas był to naturalny krok w rozwoju, być tam, gdzie są nasi klienci. Towarzyszyć im w ich codziennych miejscach funkcjonowania i dostarczać szybki i świeży posiłek poza domem – mówi Bartosz Brusikiewicz, dyrektor zarządzający siecią Thai Wok.

W menu znajdziemy typowo uliczne dania kuchni tajskiej takie jak pad thai. Wszystkie potrawy przygotowywane są na świeżo na oczach klientów. Leżaki, graffiti i planowane aktywności w tych punktach mają sprawić, że nie będzie to tylko miejsce serwowania jedzenia, ale również miejsce luźnych spotkań.

Pierwszy stacjonarny lokal nowej marki został otwarty na Powiślu przy ul. Solec 181B w pobliżu Warszawa Powiśle. Drugi lokal znajduje się na Ochocie na ul. Rokosowskiej 8.

Marka Thai Wok Street w okresie wakacyjnym w formie pop-upowej, będzie się również pojawiać w kultowych warszawskich miejscach. Uliczne dania z woka serwować będzie m.in. Dung Nguyen, który tworzy receptury dań i sosów w Thai Woku.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 05.07.2021
Aktualizacja: 08.07.2021