Marka dotychczas była bliżej znana klientom galerii handlowych. Teraz otwiera uliczne punkty gastronomiczne, które wpisują się w nową strategię biznesową spółki. Thai Wok Street to nowy koncept marki Thai Wok, popularnej sieci restauracji QSR (quick service restaurant) w segmencie azjatyckim.
Jak podaje Washington Post tempo wzrostu tego rynku jest znacznie większe niżeli kuchni bliskowschodniej, włoskiej i amerykańskiej łącznie. Polacy również pokochali kuchnię azjatycką, która już nie tylko kojarzy się z typowymi barami szybkiej obsługi. Coraz więcej osób szuka różnorodności w codziennych posiłkach zachowując przy tym jakość i świeżość. Kuchnia, którą serwuje Thai Wok jest jedną z 10 najzdrowszych kuchni świata.
Thai Wok Street jest odpowiedzią na liczne zapytania klientów dotyczące nieobecności naszej marki w przestrzeni miejskiej czy popularnych miejscach spotkań. Dla nas był to naturalny krok w rozwoju, być tam, gdzie są nasi klienci. Towarzyszyć im w ich codziennych miejscach funkcjonowania i dostarczać szybki i świeży posiłek poza domem – mówi Bartosz Brusikiewicz, dyrektor zarządzający siecią Thai Wok.
W menu znajdziemy typowo uliczne dania kuchni tajskiej takie jak pad thai. Wszystkie potrawy przygotowywane są na świeżo na oczach klientów. Leżaki, graffiti i planowane aktywności w tych punktach mają sprawić, że nie będzie to tylko miejsce serwowania jedzenia, ale również miejsce luźnych spotkań.
Pierwszy stacjonarny lokal nowej marki został otwarty na Powiślu przy ul. Solec 181B w pobliżu Warszawa Powiśle. Drugi lokal znajduje się na Ochocie na ul. Rokosowskiej 8.
Marka Thai Wok Street w okresie wakacyjnym w formie pop-upowej, będzie się również pojawiać w kultowych warszawskich miejscach. Uliczne dania z woka serwować będzie m.in. Dung Nguyen, który tworzy receptury dań i sosów w Thai Woku.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.