The Bridge Wrocław MGallery nominowany do World Luxury Hotel Awards

Udostępnij artykuł

Właśnie minęły trzy lata od powitania pierwszych gości w pięciogwiazdkowym The Bridge Wrocław MGallery. Ale to nie jedyny powód do świętowania. Hotel otrzymał nominację do World Luxury Hotel Awards.

W tym miesiącu mijają dokładnie trzy lata od kiedy hotel The Bridge przyjął pierwszych gości. Tym samym otworzył nowy rozdział w historii Ostrowa Tumskiego. Jako hotel sieci MGallery mocno oddaje klimat i tradycje miejsca, zgodnie z konceptem Stories That Stay, a jednocześnie ma nowoczesny charakter.

Wnętrza The Bridge zdobią wielkoformatowe grafiki XIX-wiecznego Wrocławia, reprodukcje zbiorów z kolekcji prywatnych oraz Muzeum Narodowego. Architektura nawiązuje do gotyku, strefa relaksu inspirowana jest wrocławskim Ogrodem Botanicznym. Dania i koktajle powstają z produktów od lokalnych dostawców. Z tarasu na dachu można podziwiać piękną panoramę Starego Miasta.

W ciągu trzech lat istnienia The Bridge zdobył wiele prestiżowych nagród, takich jak Grand Prix konkursu „Piękny Wrocław” czy wyróżnienie w konkursie World Luxury Hotel Awards 2021.

World Luxury Hotel Awards to globalne wyróżnienie przyznawane hotelom za światowej klasy udogodnienia i doskonałą obsługę gości – tłumaczy Marta Stawinska-Janiec, dyrektor ds. rozwoju biznesu w The Bridge Wrocław MGallery. – W poprzednim roku zostaliśmy zwycięzcą tego prestiżowego konkursu w kategorii Luxury Architecture Design Hotel w naszej części Europy. W tegorocznej edycji otrzymaliśmy nominacje w kategoriach: Luxury Lifestyle Hotel oraz Luxury Design Hotel.

ŚWIAT HOTELI – MAJ-CZERWIEC 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli czerwiec 2022

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 22.08.2022
Aktualizacja: 22.08.2022