To już pewne. Zakopiański Imperial ruszy pod marką Mövenpick

[HOT NEWS] Zgodnie z naszymi zapowiedziami z czerwca 2020 roku, Hotel Imperial w Zakopanem dołączy do Mövenpick Hotels & Resorts. Artur Kozieja, właściciel obiektu, właśnie zawarł umowę z Accor. Stronę właściciela marki reprezentował Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju Accor. Pierwszych gości hotel przyjmie na początku 2023 roku. 

Mövenpick Zakopane Imperial Hotel powstanie w ramach rozbudowy historycznego obiektu Imperial Zakopane, położonego przy ul. Balzera 1. To miejsce pełne historycznego piękna, znane każdemu miłośnikowi górskiej stolicy Polski. Obiekt jest zlokalizowany nieopodal szlaku do Morskiego Oka, drogi do Kuźnic oraz trasy prowadzącej w stronę Krupówek i centrum Zakopanego. Jest to bardzo dogodna lokalizacja zapewniająca jednocześnie bezpośredni widok na Tatry i Giewont.

Hotel zaoferuje 142 przestronne pokoje, restaurację, bar i sale konferencyjne. Obiekt będzie również wyposażony w centrum fitness z basenem wewnętrznym, centrum SPA z gabinetami kosmetycznymi, a także podziemny parking.

Otrzymaliśmy już zatwierdzenie projektu przez konserwatora zabytków. Złożyliśmy także wniosek o wydanie pozwolenia na budowę. Mamy nadzieję, że uda nam się rozpocząć modernizację i rozbudowę tego historycznego obiektu w maju br. Tu otwarcie planujemy na wiosnę 2023 roku – powiedział w rozmowie z nami Artur Kozieja, inwestor, prezes zarządu Europlan.

Marka Mövenpick jest synonim udanego wypoczynku, stąd druga już lokalizacja w kluczowych miejscowościach na wakacyjnej mapie Polski. Hotel Imperial, ze swoją piękną tradycją i wyjątkową atmosferą oraz przepięknym położeniem, jako Mövenpick zaoferuje Gościom zupełnie nową jakość w segmencie premium. Warto pamiętać, że marka świetnie sprawdza się również w typowo miejskich destynacjach, dlatego szukamy tego typu inwestycji i wkrótce z pewnością poinformujemy o kolejnych podpisanych umowach – tłumaczył Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Accor.

Zakopiański Imperial, to obiekt ważny dla regionu, dlatego zależało nam na współpracy z marką, która z jednej strony podkreśli potencjał historycznego piękna, a z drugiej – wprowadzi nowoczesne podejście do luksusowego doświadczenia z pobytu w hotelu. Taki właśnie jest Mövenpick, dlatego zdecydowaliśmy się na tę właśnie markę – podkreślił po podpisaniu umowy inwestor.

>> PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ <<
Artur Kozieja przyspiesza. Sześć inwestycji w realizacji

To drugi, po projekcie franczyzowym Mövenpick Kołobrzeg, obiekt szwajcarskiej, pięciogwiazdkowej marki z portfolio Accor, zaplanowany w Polsce. Będzie to również drugi hotel Accor w Zakopanem, obok Mercure Kasprowy.

Historia powstałej w Szwajcarii marki Mövenpick sięga lat 40. Zlokalizowane w centrach miast i topowych kurortach na całym świecie pięciogwiazdkowe hotele wyróżniają się unikalnymi doświadczeniami, które dostarczają gościom niezapomnianych momentów w trakcie pobytu. Wśród nich znajdują się m.in. popołudniowa godzina czekolady, zdrowe smoothie dla każdego, specjalnie przygotowane menu dla dzieci czy zaawansowana technologia dla lepszego snu, umożliwiająca wypoczynek dopasowany do indywidualnych potrzeb.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.