Tribal DDB wykonała prace IT dla McDonald’s

Udostępnij artykuł

– Poświęciliśmy dużo uwagi pracom nad nowym biurem prasowym – mówi Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald"s. – Zależało nam na tym, aby sekcja była przejrzysta, aby bez żadnego problemu można było znaleźć i pobrać materiały. Serwis jest lekki, co zapewne ucieszy mobilnych użytkowników internetu – dodaje.

Strona podzielona jest na kilka działów. Najważniejszy z nich to Aktualności. Są tu publikowane najnowsze informacje prasowe poświęcone nowościom w ofercie McDonald’s, nowym lokalizacjom i wszelkim innym wiadomościom z życia firmy. W dziale Teczka Prasowa znajduje się szereg informacji na temat działalności korporacji i jej historii. Tutaj też można uzyskać dodatkowe informacje dotyczące programu modernizacji restauracji, który firma prowadzi od kilku lat. Ze strony biura prasowego można pobrać zdjęcia budynków i wnętrz restauracji, jak również logotypy.

McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie działa w Polsce 241 lokali sieci, które zatrudniają ponad 13 500 osób. 103 z nich to obiekty prowadzone przez 50 licencjobiorców.

Firma Tribal DDB powstała w 2007 roku jako polski oddział międzynarodowej agencji interaktywnej i rekalmowej Tribal DDB Worldwide. Wśród klientów firmy są m.in. Kompania Piwowarska oraz Unilever.

Opublikowano: 08.07.2010
Aktualizacja: 08.07.2010