Tulip Residences – nowa marka wkracza na rynek aparthoteli

Udostępnij artykuł
Kryzys pandemiczny zmienił oczekiwania konsumentów dotyczące pobytów długoterminowych. Z myślą o rosnącym zainteresowaniu klientów oraz inwestorów Louvre Hotels Group postawiło na rozwój w segmencie aparthoteli. Wprowadza na rynek nową markę Tulip Residences. Pierwszy hotel powstał w Joinville le Pont we Francji. Otwarcie kolejnego, planowane jest w Warszawie.

Tulip Residences to hybrydowa koncepcja długoterminowego zakwaterowania, która łączy wspólnotę mieszkalną, przestrzeń coworkingową i strefę wypoczynku. Każdy z hoteli apartamentowych zaoferuje gościom pokój typu studio lub apartament dwupokojowy. Zaprojektowane na potrzeby pobytów długoterminowych i wyposażone w luksusową część sypialną, funkcjonalny aneks kuchenny, szybkie łącze internetowe oraz panoramiczny telewizor HD. Powstanie też przestrzeń coworkingową. Pozwoli gościom pracować w inspirującym otoczeniu zaprojektowanym, by pobudzać twórcze myślenie. Pojawi się Tulip Café oferującą lekkie posiłki i przekąski przygotowane na bazie miejscowych, organicznych produktów. Otwarta codziennie od 6:30 do 23:00. Strefa wypoczynku to sala do jogi o powierzchni 40–60 mkw, sala fitness oraz urządzenie infraterapeutyczne Vital Dome©, które wzmacnia odporność na stres, eliminuje toksyny z organizmu oraz wprowadza w stan odprężenia.

Wszystkie wnętrza zaprojektowano we współpracy z firmą Tremend Design i projektantką Magdaleną Federowicz-Boule. Hotele Tulip Residences kierują swoją ofertę do klientów biznesowych szukających zakwaterowania długoterminowego. Także do klientów wypoczynkowych, w tym rodzin z dziećmi, grup znajomych czy seniorów.

Louvre Hotels Group realizuje strategię dywersyfikacji

Wprowadzając na rynek markę Tulip Residences, trzygwiazdkowy koncept hotelu lifestylowego uzupełniony wyborem czterogwiazdkowych hoteli z oznaczeniem „Collection”, Louvre Hotels Group poszerza swoje portfolio. Nowa marka uzupełnia dotychczasową ofertę grupy o atrakcyjną, z punktu widzenia klientów i inwestorów, propozycję hoteli pełniących funkcję miejskiej przystani podczas dłuższych wizyt.

Otwarcie w Warszawie już wkrótce, trzydzieści kolejnych w ciągu najbliższych pięciu lat

W marcu 2021 roku we francuskiej miejscowości Joinville le Pont grupa otworzyła pierwszy własnościowy hotel apartamentowy oferujący blisko 100 pokoi. Pełni on funkcję swoistego „laboratorium”, miejsca, w którym testuje się innowacje. Z kolei w maju 2021 roku otwarty zostanie pierwszy hotel franczyzowy nowej marki, zlokalizowany w samym sercu Warszawy.

W ciągu najbliższych pięciu lat Louvre Hotels Group planuje otwarcie około trzydziestu obiektów Tulip Residences w całej Europie. Hotele znajdować się będą przede wszystkim w centrach miast oraz w pobliżu najważniejszych węzłów komunikacyjnych. Zgodnie z oczekiwaniem swojego akcjonariusza, nastawionego na inwestycje w hotele apartamentowe holdingu Jin Jiang, grupa rozpocznie też rozwój koncepcji na terenie Chin. Pilotażowe otwarcie zaplanowano już na koniec 2021 roku. Z intencją, by do końca 2022 roku pozyskać 25 lokalizacji w największych chińskich metropoliach.

Przedsięwzięcie Louvre Hotels Group

Grupa powierzyła projekt Tulip Residences Cyrilowi Vaussardowi. To współzałożyciel sieci Hôtels Préférence, dyrektor, a później dyrektor regionalny jednej z marek hoteli apartamentowych.

Tulip Residences wychodzi naprzeciw potrzebom podróżnych, którzy rezerwują dłuższe pobyty w hotelu. Oczekują komfortu oraz stymulujących, funkcjonalnych przestrzeni wspólnych do użytku zarówno biznesowego, jak i prywatnego – mówi Cyril Vaussard, General Manager Tulip Residences.

Aby w pełni wykorzystać potencjał segmentu pobytów długoterminowych, Louvre Hotels Group stawia na intraprzedsiębiorczość. Czyli metodę, która zachęca pracowników do nieszablonowego myślenia i poszukiwania nowych ścieżek rozwoju. Inwestorzy zainteresowani projektem Tulip Residences mogą również liczyć na siłę grupy w obszarach dystrybucji, zarządzania przychodami, marketingu, komunikacji czy wdrażania rozwiązań technicznych.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Rynek-Dostawcow-HoReCa-RAPORT-2021.png

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 27.04.2021
Aktualizacja: 27.08.2021