[SPECJALNIE DLA NAS – RAPORT 2022] Mamy silną pozycję w Polsce z 23 działającymi i rozwijanymi hotelami z ponad 5.200 pokojami. Globalnie, w ciągu ostatnich trzech lat, zainwestowaliśmy ponad 400 milionów dolarów, aby jeszcze bardziej wzmocnić znaczenie naszych marek i opracować nowe oferty biznesowe – mówi w komentarzu do naszego specjalnego wydania „Rynek Hotelarski w Polsce – RAPORT 2022” Valerie Schuermans, Vice President Business Development Radisson Hotel Group.

Wyjątkowo zróżnicowane portfolio Radisson Hotel Group w Polsce składa się z 17 hoteli działających w segmentach od średniego do luksusowego w środowisku miejskim. Jak również w miejscowościach wypoczynkowych na terenie całego kraju. Ta różnorodność sprawiła, że jesteśmy bardzo odporni na zmieniające się w ostatnich miesiącach wymagania podróżnych. Nasze rozwiązania dla apartamentów z obsługą i ośrodków wypoczynkowych mocno wyróżniają nas. Oferujemy odpowiedni model biznesowy we właściwej lokalizacji, dla właściwego partnera. Naszym celem jest wdrażanie rozwiązań dostosowanych do każdego typu współpracy. Czy to w ramach franczyzy, zarządzania czy umowy najmu. Jesteśmy zaangażowani w tworzenie wartości dla naszych właścicieli we wszystkim, co robimy. Radisson Hotel Group prowadzi w Polsce hotele pod markami Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson i Park Inn by Radisson, a ostatnio wprowadziliśmy na rynek dwie nowe marki: pierwszy w Polsce obiekt lifestylowej marki Radisson RED został otwarty w sierpniu tego roku w Gdańsku. Inwestycja zlokalizowana jest na gdańskiej Wyspie Spichrzów. Obiekt posiada 30 pokoi i cztery apartamenty o powierzchni do 50 mkw.
Rynek Hotelarski w Polsce – RAPORT 2022
>> Kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
W sierpniu otwarto również Andersia Hotel & Spa Poznań, należący do Radisson Individuals, wprowadzając na polski rynek markę konwersyjną Radisson Individuals. Hotel, położony w centrum Poznania, oferuje komfortowy pobyt w jednym ze 172 eleganckich i przestronnych pokoi.
Mamy silną pozycję w Polsce z 23 działającymi i rozwijanymi hotelami z ponad 5.200 pokojami. Globalnie, w ciągu ostatnich trzech lat, zainwestowaliśmy ponad 400 milionów dolarów, aby jeszcze bardziej wzmocnić znaczenie naszych marek i opracować nowe oferty biznesowe. Kolejne 100 milionów dolarów zainwestowaliśmy w najnowocześniejszą infrastrukturę IT. Wszystko po to, aby dać właścicielom i gościom światowej klasy rozwiązania cyfrowe ułatwiające obsługę gości, zarządzanie nieruchomościami oraz optymalizację przychodów i kosztów.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.