W gdańskim Hiltonie rusza Akademia Wina i Smaku

Udostępnij artykuł

W inaugurującym spotkaniu udział wzięli: właściciel hotelu Hilton w Gdańsku, Filip Wójcikiewicz, właściciel sieci sklepów Winarium, Marek Kondrat oraz kilku znanych dziennikarzy kulinarnych.

Warsztaty będą uczyć sztuki łączenia potraw z winem. Każde ze spotkań będzie miało motyw przewodni, a szczegółowy ich harmonogram pojawi się wkrótce na facebookowym profilu hotelu. Odbywać się one będą w hotelowej restauracji Mercato.

Restauracja Mercato proponuje kuchnię międzynarodową z wyraźnymi śródziemnomorskimi akcentami. Menu opracowali szefowie kuchni – Adam Woźniak i Paweł Wątor. Dopełnieniem kulinarnej podróży są wina wyselekcjonowane specjalnie dla hotelu przez Marka Kondrata.

Hilton Gdańsk to drugi hotel sieci Hilton Worldwide w Polsce rozpoczął działalność w czerwcu 2010 roku. Obiekt usytuowany jest w centrum miasta, tuż nad brzegiem Motławy. Oferuje 150 pokoi i apartamentów, a także unikalne centrum wellness z przeszklonym basenem na ostatnim piętrze budynku wraz z letnim tarasem, z którego roztacza się widok na rzekę oraz Gdańską Starówkę. Ponadto nowy hotel dysponuje wielofunkcyjną powierzchnią konferencyjno-bankietową, która jednocześnie jest największym zapleczem konferencyjnym w Gdańsku, mogąc przyjąć do 530 osób w układzie teatralnym.

Hilton Worldwide jest wiodącą światową korporacją w branży hotelarskiej, której wachlarz usług obejmuje obiekty o różnym standardzie. Już od 90 lat, sieć zapewnia bazę hotelową klientom biznesowym i turystom, oferując jednocześnie szereg dodatkowych usług, udogodnień i bonusów. Firma kontynuując tradycję założycieli, zarządza lub udziela franczyz ponad 3500 hotelom w 81 krajach.
 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 23.07.2010
Aktualizacja: 23.07.2010