W Warszawie otwiera się lokal ze smash burgerami

Udostępnij artykuł
To danie stało się w ostatnich latach jedną z ulubionych street foodowych propozycji w USA. SMASHNY w stolicy zaoferuje również wybór piw rzemieślniczych z polskiego browaru Trzech Kumpli. Oficjalne otwarcie lokalu w sobotę, 10 kwietnia przy ul. Wilczej 26.

Tworząc SMASHNY, Lucas Pollier, francuski przedsiębiorca, chciał wprowadzić nowy sposób wytwarzania burgerów na scenie street foodu w Polsce.

Po dłuższej pracy w Warszawie, moja firma przeniosła mnie do Los Angeles. Tam odkryłem zupełnie nowy świat ulicznego jedzenia, w tym smash hamburgery. Zawsze marzyłem o otwarciu własnej restauracji. Po sześciu miesiącach pobytu w Kalifornii zdecydowałem się rzucić pracę i wyeksportować koncepcję smash burgera do Polski. W Warszawie jest wiele restauracji z burgerami. Jednak trudno jest znaleźć takiego, który będzie pasował do smaków, które można znaleźć w USA, więc celem SMASHNEGO jest to zrobić!tłumaczy Lucas Pollier.

W SMASHNY’m hamburgery powstają z dostarczanej codziennie, najwyższej jakości wołowiny (Black Angus). Bułki brioche codziennie rano docierają z zaprzyjaźnionej piekarni Vincent.

Każdy przepis składa się z dwóch kulek mięsa rozbitych i usmażonych na płasko, a zwieńczone są one amerykańskim serem. Restauracja ma w swoim menu cztery burgery, w tym opcję wegetariańską z Beyond Meat. Ograniczona liczba pozycji w menu jest celowa. Jak mówią jej twórcy, dzięki temu restauracja może skupić się na jakości produktów. Dodatkowo wytwarzaniu własnych sosów i pikli.

Klient będzie mógł również delektować się chrupiącymi frytkami, które są dwukrotnie smażone belgijską techniką.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Rynek-Dostawcow-HoReCa-RAPORT-2021.png

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 08.04.2021
Aktualizacja: 08.04.2021