– Obecnie pojedyncze produkty naszej marki, które znajdują się w hotelowych ogrodach i placówkach gastronomicznych, nabywane są przez firmy w centrach ogrodniczych lub hurtowniach. Nie prowadzimy stałej współpracy z podmiotami z branży horeca, ale jeśli trafi nam się klient z konkretnym zamówieniem, podejmiemy się jego realizacji – podaje biuro prasowe Werth-Holz SA.
Werth-Holz SA jest producentem elementów architektury ogrodowej z drewna, w tym: płotków, pergoli, domków ogrodowych, huśtawek, wyrobów do dekoracji ogrodów, placów zabaw. Spółka prowadzi działalność od 2008 r. (powstała poprzez przejęcie majątku Werth Holz Polska Sp. z o.o.). Ponad 80 proc. produktów firmy trafia na rynki zagraniczne (50 proc. do Niemiec), gdzie marka Werth-Holz znana jest od ponad 25 lat.
Przed wejściem na NewConnect spółka przeprowadziła nową emisję akcji o wartości 780 tys. Podczas pierwszego notowania inwestorzy wycenili akcje spółki na 0,86 zł. W pierwszym kwartale 2010 r. spółka osiągnęła rentowność netto, odnotowując sprzedaż na poziomie 8,3 mln zł w porównaniu do 5,2 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego. Zgodnie z celami zarządu w bieżącym roku spółka powinna wypracować ponad 20 mln zł przychodów, a w perspektywie kolejnych 2-3 lat generować obroty przekraczające 60 mln zł, co pozwoli na wykorzystanie jej obecnych mocy produkcyjnych. Werth-Holz SA należy do funduszu Sovereign Capital.