Werth-Holz otwiera się na rynek horeca

Udostępnij artykuł

– Obecnie pojedyncze produkty naszej marki, które znajdują się w hotelowych ogrodach i placówkach gastronomicznych, nabywane są przez firmy w centrach ogrodniczych lub hurtowniach. Nie prowadzimy stałej współpracy z podmiotami z branży horeca, ale jeśli trafi nam się klient z konkretnym zamówieniem, podejmiemy się jego realizacji – podaje biuro prasowe Werth-Holz SA.

Werth-Holz SA jest producentem elementów architektury ogrodowej z drewna, w tym: płotków, pergoli, domków ogrodowych, huśtawek, wyrobów do dekoracji ogrodów, placów zabaw. Spółka prowadzi działalność od 2008 r. (powstała poprzez przejęcie majątku Werth Holz Polska Sp. z o.o.). Ponad 80 proc. produktów firmy trafia na rynki zagraniczne (50 proc. do Niemiec), gdzie marka Werth-Holz znana jest od ponad 25 lat.

Przed wejściem na NewConnect spółka przeprowadziła nową emisję akcji o wartości 780 tys. Podczas pierwszego notowania inwestorzy wycenili akcje spółki na 0,86 zł. W pierwszym kwartale 2010 r. spółka osiągnęła rentowność netto, odnotowując sprzedaż na poziomie 8,3 mln zł w porównaniu do 5,2 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego. Zgodnie z celami zarządu w bieżącym roku spółka powinna wypracować ponad 20 mln zł przychodów, a w perspektywie kolejnych 2-3 lat generować obroty przekraczające 60 mln zł, co pozwoli na wykorzystanie jej obecnych mocy produkcyjnych. Werth-Holz SA należy do funduszu Sovereign Capital.
 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 21.07.2010
Aktualizacja: 21.07.2010