Przychody Yum! Brands w II kwartale wyniosły 2,57 mld dol. (2,48 mld dol. w I kwartale roku poprzedniego). Zysk operacyjny kształtował się na poziomie 421 mln dol., a rok temu było to 394 mln zł (7-proc. wzrost).
Po dwóch kwartałach rozliczeniowych 2010 roku Yum! Brands zarobił na czysto 527 mln dol., w porównaniu do 521 mln dol. w analogicznym okresie roku poprzedniego, co oznacza wzrost o 1 proc. Zysk operacyjny wzrósł o 5 proc. (z 745 mln dol. rok temu do 785 mln dol.). Łączne przychody wyniosły 4,92 mld dol. (4,69 mld dol. w dwóch pierwszych kwartałach roku poprzedniego, co oznacza 5-proc. wzrost).
Yum! Brands jest światową wiodącą firmą gastronomiczną, która w portfolio posiada ponad 37 tys. restauracji czterech marek (KFC, Pizza Hut, Taco Bell and Long John Silver’s). Znajduje się na 239. miejscu w rankingu 500 największych firm świata amerykańskiego magazynu Fortune. Obecne w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej lokale KFC i Pizza Hut rozwija AmRest (na zasadzie franczyzy).
AmRest prowadzi obecnie 73 lokale Pizza Hut – na Węgrzech, w Rosji i w Polsce (na całym świecie działa ich 12,3 tys.). W naszym kraju funkcjonuje 53 restauracji sieci. Jeśli chodzi o KFC, to wrocławska spółka ma ich w portfolio około 226 (na 13 tys. globalnie) w sześciu państwach, m.in. w Czechach, Rosji, Węgrzech, w Serbii, Bułgarii oraz w Polsce (około 115 lokali). Trzecia z sieci Yum! Brands – Taco Bell była obecna w Polsce w 1993 roku, jednak restauracja została zlikwidowana głównie wobec małego zainteresowania Polaków kuchnia meksykańsko-teksańską. W 2007 roku pojawiły się spekulacje, że AmRest zamierza ponownie wprowadzić sieć Taco Bell do naszego kraju. W najbliższych planach inwestycyjnych spółki, które zostały ogłoszone wraz z wynikami za I kwartał 2010 roku, nie ma ani słowa o Taco Bell. Firma zamierza skupić się w najbliższym czasie na rozwoju marek Starbucks i Burger King.