„Zamów online do stolika” – nowy pomysł Pizza Hut

Sieć pizzerii przy współpracy z PayU wprowadza nowy, bezkontaktowy sposób obsługi klienta. W lokalach można już skorzystać z usługi „Zamów online do stolika”. Umożliwia złożenie zamówienia oraz dokonanie płatności bez potrzeby oczekiwania na kelnera. Polska jest pierwszym krajem, w którym wdrożono rozwiązanie.

Goście w restauracjach w całej Polsce mogą złożyć i opłacić zamówienie na miejscu w wygodny i szybki sposób w swoim telefonie, nie czekając na kelnera. Usługa „Zamów online do stolika” działa w ramach aplikacji mobilnej „Pizza Hut” oraz za pośrednictwem strony www.

Aby skorzystać z nowego sposobu obsługi, gość posiadający zainstalowaną w telefonie aplikację „Pizza Hut” wybiera w niej restaurację, w której się znajduje, wskazuje pozycje w menu, które chce zamówić, liczbę osób oraz numer stolika. Na koniec potwierdza zamówienie i dokonuje płatności poprzez system PayU. PayU udostępnia pełen wachlarz metod płatności. W tym karty płatnicze, szybkie przelewy realizowane online, BLIKa oraz portfele cyfrowe GPay i Apple Pay.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE czerwiec-lipiec 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Nowa usługa działa także dla osób, które nie posiadają aplikacji mobilnej „Pizza Hut”. W takiej sytuacji wystarczy, że zeskanują kod QR znajdujący się na stoliku. Dzięki czemu zostaną przeniesieni na stronę internetową restauracji, w której się znajdują i tam przejdą dokładnie taki sam proces, jak opisany powyżej.

Klienci Pizza Hut, którzy zdecydują się skorzystać z usługi „Zamów online do stolika”, podczas płatności smartfonem mogą użyć specjalnego kodu: KLIKNIJ20%. Dzięki któremu otrzymają 20 proc. rabatu od całego zamówienia. Aplikacja Pizza Hut dostępna jest na systemy Android, iOS i Huawei.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.