Zbiórka crowfundingowa Janusza Palikota przekroczyła milion zł

Udostępnij artykuł
Już prawie 600 osób zainwestowało w rozwój nowej spółki Tenczyńska Okovita, promowanej na platformie Crowdway.pl. Akcja trwa nadal, a jej cel to 4,18 mln zł. Ponadto, spółka poinformowała, że wchodzi w mariaż z marką whisky i rumów: Dictador. Właśnie podpisała list intencyjny, który zapewni m.in. dostęp do unikatowych beczek do starzenia piw.

Każdego dnia do zbiórki promowanej na platformie Crowdway.pl, dołącza średnio 30 nowych inwestorów. Bestsellerowe okazały się do tej pory pakiety 1-, 2- i 3-litry, o minimalnej wpłacie odpowiednio: 220 zł, 550 zł i 2200 zł. Fundusze zebrane w kampanii crowdfundingowej Tenczyńska Okovita przeznaczy na m.in.: inwestycje w maszyny do destylacji staropolskiej wódki – okowity, przystosowanie browaru do jej produkcji, a także budowę tap roomu. Spółka przedstawiła właśnie jego wizualizacje. W historycznych piwnicach Browaru Tenczynek powstanie miejsce degustacji pełnej oferty piw oraz okowity. Remont wraz z wyposażeniem wyniesie ok. 250 tys. zł.

Każdy dzień przybliża nas do realizacji naszych zamierzeń. Grono inwestorów – ambasadorów Tenczyńskiej Okovity sukcesywnie rośnie, a my śmiało możemy planować działania, które przedstawiliśmy w ofercie kampanii. W naszym Tap Roomie będzie można skosztować naszych piw oraz okowity, ale chcemy też, by stał się unikatowym na mapie regionu miejscem spotkań pasjonatów rzemieślniczych alkoholi – powiedział Janusz Palikot.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ / PAŹDZIERNIK 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Pomieszczenie w Browarze Tenczynek, które ma zostać wyremontowane i wyposażone ze środków z kampanii crowdfundingowej, ma powierzchnię 200 mkw. Znajdzie się tam alembik do destylacji okowity oraz przestronny tap room o powierzchni 120 mkw. z barem, stolikami dla gości oraz miejscem do prezentacji trunków z portfolio Browaru.

W listopadzie podpisany został list intencyjny z polskim przedstawicielstwem marki Dictador. To producent rumu, ginu i cygar. Ma siedzibę w Kolumbii i jest sprzedawany na 60 rynkach, wyłącznie w obiektach premium, np.: Waldorf Astoria, Harrod’s czy Hotel Ritz.

W ramach współpracy, Tenczynek udostępni Dictadorowi miejsce na leżakowanie rumu sprowadzanego z Kolumbii. Z kolei my będziemy korzystać ze świeżych beczek po najlepszych rumach świata, które normalnie nie są dostępne ze względu na swoją wysoką wartość. Z Dictadorem będziemy komponować unikalne, nowe smaki, bogate w egzotyczne nuty z domieszką kolumbijskiej tradycji gorzelnianej – dodaje prezes Tenczyńskiej Okovity.

Szczegółowe informacje o zbiórce na: www.tenczynska-okovita.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 19.11.2019
Aktualizacja: 19.11.2019