Zmiany w firmie GORT: Stawiamy na wsparcie naszych partnerów

Dla wielu przedsiębiorstw branży HoReCa rok 2020 był ciężką próbą. Dzięki prowadzonej od wielu lat polityce zrównoważonego rozwoju i uważnym analizom rynku firma GORT wyszła z tej próby nie tylko jako zwycięzca. Zyskała też nowy, odświeżony wizerunek oraz kierunek rozwoju działań marketingowych prowadzonych przez nową dyrektorkę tego działu.

Firma GORT od prawie 20 lat z powodzeniem zdobywa światowy rynek, produkując najwyższej jakości sprzęt i innowacyjne rozwiązania dla profesjonalnej gastronomii. Swój sukces zawdzięcza długofalowemu planowaniu, obserwacji rynku oraz szybkiemu reagowaniu w potrzeby polskich i międzynarodowych klientów. Ta koncepcja sprawdziła się również w czasie pandemicznej izolacji: 

Dzięki konsekwentnej realizacji dotychczasowego planu, mogliśmy spokojnie realizować zamierzone działania. Planowanie z wyprzedzeniem, uchroniło nas przed podejmowaniem nerwowych decyzji czy nagłą zmianą strategii biznesowejmówi Łukasz Zdrojkowski, dyrektor sprzedaży i rozwoju biznesu firmy GORT.Realizacja projektów i negocjowanie kontraktów na realizacje z kilkuletnim wyprzedzeniem, nie tylko zapewniło nam wykonanie planów sprzedaży. Pozwoliło na dalszy rozwój produktowy oraz sieci Partnerów Handlowych w Polsce i na świecie. 

Firma GORT przykłada wielką wagę do współpracy ze swoimi Partnerami Handlowymi,z którymi współpracuje na zasadach lojalności i partnerstwa w biznesie.

Właśnie dlatego ogromna część naszej strategii marketingowej będzie poświęcona wsparciu Partnerów Handlowychzapewnia Joanna Kozłowska, która dołączyła do zespołu firmy GORT na stanowisku dyrektorki marketingu.Przygotowaliśmy bazę nowoczesnych materiałów reklamowych. Planowane centralnie publikacje i akcje promocyjne w social mediach, a także informacyjny newsletter, który lada moment uruchomimy. Opracowaliśmy też specjalny program finansowania działań promocyjnych prowadzonych przez naszych Partnerów Handlowych na ich lokalnych rynkach. Ponadto pracujemy nad usprawnieniem i częściową automatyzacją pracy Biura Obsługi Klienta. To będzie się wiązało z dużymi zmianami w funkcjonowaniu naszej strony internetowej. 

Oprócz zmian w wewnętrznych działaniach marketingowych, w Firmie GORT zaszły zmiany widoczne dla wszystkich:

Identyfikacja wizualna marki przeszła zasłużony lifting, którego autorem jest białostocka agencja kreatywna AlterStudio – tłumaczy Joanna Kozłowska.Pożegnaliśmy kojarzony z firmą kolor niebieskim, stawiając na klasyczne połączenie czerni z czerwienią oraz prostą, techniczną czcionkę.

Zmienia się też drugi człon nazwy: GORT z “Fabryki Maszyn Gastronomicznych” staje się “Producentem Sprzętu Gastronomicznego”.

Choć faktycznie prowadzimy ogromną fabrykę, chcemy podkreślić, że nie jesteśmy podwykonawcą. Jesteśmy producentem, partnerem biznesowym realizującym swoje autorskie koncepcje zaznacza.

Ostatnim kawałkiem marketingowego „tortu” będą działania CSR. Firma GORT chce zaznaczyć swoją obecność w lokalnej społeczności i w rzeczywisty sposób mieć wpływ na swoje otoczenie.

Nasz tegoroczny kalendarz jest już wypełniony pomysłami na ciekawe, pyszne współprace m.in. z podlaskimi fundacjami i domami dziecka. Chcemy w te działania zaangażować nie tylko naszych pracowników, ale też lokalnych szefów kuchniopowiada Joanna Kozłowska. – Myślę, że takie wspólne, charytatywne gotowanie w naszym showroomie będzie radosną odskocznią od przygnębiającej pandemicznej rzeczywistości dodaje

To nadal nie koniec zmian w firmie GORT. Rok 2021 przyniesie znacznie więcej nowości!

W najnowszych projektach hasła jakimi kierowali się nasi konstruktorzy to EKOLOGIA i ERGONOMIAopowiada dyrektor zarządzający firmy GORT, Wiktor Pawlicki. – Optymalny stosunek ilości zużytych czasu i energii, do ilości przygotowanych produktów, wpływa nie tylko na zwiększenie możliwości produkcyjnych profesjonalnych kuchni. Także na zmniejszone zużycie energii co z kolei pozytywnie wpływa na środowiskouzupełnia Pawlicki i zapowiada kilka premier.

W ofercie firmy pojawi się między innymi nowa linia barowa, linia okapów oraz nowe rozwiązania dedykowane zakładom zbiorowego żywienia. 

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Rynek-Dostawcow-HoReCa-RAPORT-2021.png

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.