Zmiany w Grupie Wierzynek. Kolejne manufaktury, pracownia cukiernicza i lody rzemieślnicze

Udostępnij artykuł

Rozpoczyna się proces konsolidacji marek funkcjonujących wokoło najbardziej znanej i najstarszej polskiej Restauracji Wierzynek. Pierwszym krokiem tego rozpisanego na wiele etapów procesu jest rebranding manufaktury Wierzynek Chocolate. Od 10 kwietnia 2022 funkcjonuje pod nazwą Wierzynek Królewskie Smaki.

Celem rebrandingu jest stworzenie w oparciu o markę Wierzynek grupy manufaktur z szeroko
rozumianej branży spożywczej, sprzedających produkty pod wspólną nazwą Wierzynek Królewskie Smaki.
Zmiana nazwy, to pierwszy z wielu kroków w realizacji innowacyjnej strategii biznesowej opartej o spójną
dla marki obietnicę produktu jakości premium.

Strategia ta oznacza nie tylko konsolidację różnych projektów biznesowych, dotychczas funkcjonujących
w bezpośrednim otoczeniu restauracji Wierzynek, ale również skorzystanie z pojawiającego się dzięki
unifikacji efektu synergii, obejmującego wspólne kanały dystrybucji, tak również jednolitą politykę
promocyjną i komunikacyjną oraz podobnie prowadzoną strategię cenową.

Rozwój Grupy Wierzynek

Dodatkowo z czasem do grupy dołączą kolejne manufaktury, w tym wyspecjalizowana pracownia
cukiernicza oraz studio produkcji tortów weselnych i okolicznościowych. W dłuższym horyzoncie
czasowym uruchomiona zostanie również rzemieślnicza przetwórnia garmażeryjna oraz
wyspecjalizowane podmioty o charakterze usługowym, w tym agencja zajmująca się wedding
planningiem.

Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Już w najbliższych dniach rozpocznie proces budowy dystrybucji cenionych przez klientów lodów
rzemieślniczych Wierzynek Królewskie Smaki. Ten dostępny dotychczas jedynie lokalnie rarytas już
niebawem będzie dostępny dla znacznie szerszej grupy klientów.

Połączenie, rozporoszonych dotychczas marek, pod wspólnym parasolem maki Wierzynek Królewskie Smaki to dla nas niepowtarzalna szansa na zwiększenie synergii, crossmarketing i nowe możliwości sprzedaży naszych towarów i usług. Jest to też silniejsze otwarcie na model B2B i uruchomienie nowych kanałów dystrybucji. To też dodatkowa korzyść dla klienta. W tym szerszy dostęp do naszych produktów. Liczymy, że choćby tego lata wiele osób, i to nie tylko z Krakowa, będzie mogło sięgnąć po nasze słynne lody rzemieślnicze. Właśnie z myślą o nich, przygotowaliśmy nowe, innowacyjne opakowania dostosowane do szerszej dystrybucji – mówią przedstawiciele marki.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.