Zmiany w ofercie McDonald’s

Udostępnij artykuł

Kanapka New York Beef Classic (oferowana w cenie 10,90 zł) to klasyczny smak hamburgera w amerykańskim stylu. Zawiera dwa kotlety z mięsa wołowego, pomiędzy którymi znajduja się roztopione plasterki sera Cheddar, świeży pomidor i cztery plasterki lekko słodkiego ogórka konserwowego. Kanapka doprawiona jest musztardą i sosem majonezowym oraz czerwoną cebulą. New York Beef Classic można kupić w zestawach: McZestaw New York Beef Classic (16,40 zł) oraz McZestaw Powiększony New York Beef Classic (17,90 zł). Do kanapki sieć poleca łódeczki ziemniaczane – kawałki ziemniaków w kształcie łódeczek podawane z sosem śmietanowym – dostępne osobno (5,50 zł) i w zestawach powiększonych.

W menu restauracji pojawi się również nowy deser – jabłecznik. Będzie on w sprzedaży przez cały dzień, również w porze śniadań w cenie 5,50 zł. Wszystkie pozycje będą dostępne w restauracjach McDonald’s do końca września 2010 r. lub do wyczerpania produktów.

McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie działa w Polsce 242 restauracji McDonald’s, które zatrudniają ponad 14 500 osób. 103 z nich to obiekty prowadzone przez 50 licencjobiorców. Firma nie informuje o szczegółach planu otwarć. Spółka ujawnia jednak, że tegoroczny plan zakłada uruchomienie większej ilości lokalizacji niż w ubiegłym roku (w 2009 roku otwarto 17 nowych restauracji).

 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 05.08.2010
Aktualizacja: 05.08.2010