Zupy nowością w menu Pizza Hut

Udostępnij artykuł

Całkowitą nowością w asortymencie Pizza Hut są zupy: krem z przecieranych na miejscu pomidorów, a także zupa cebulowa podawana z grzanką z zapieczonym serem. Zupy stanowią także jeden z elementów, z których można skomponować swój „Hut Lunch 15/15”. Oferta daje możliwość otrzymania lunchu, w krótkim czasie 15 minut. Jeśli kelner nie zdąży zrealizować zamówienia w tym czasie, nasz gość dostanie posiłek od Pizza Hut w prezencie. Cena zestawu to 15 zł.

W Pizza Hut poszerzona została oferta przystawek, m.in. „Zestaw dla Przyjaciół” podawany na wygodnej, obrotowej desce, z bogatym wyborem różnego rodzaju „małych” przekąsek. Są tu miedzy innymi quesadille, „pieczarkowe specjalności” podawane na gorąco z dodatkiem sera i grillowanego boczku, a także skrzydełka z kurczaka o smaku BBQ. Nowością są także paluchy chlebowe oraz ziemniaczki w ziołach, które sprawdzają się w połączeniu z mięsnym przystawkami oraz sosem barbecue czy czosnkowym.

Nowy deser składa się z owoców sezonowych (do wyboru: truskawka, wiśnia, jabłko) zapieczonych z delikatną, chrupiącą kruszonką i podawanych z gałką lodów waniliowych. Koktajle Hut przyrządzane na bazie piwa są dostępne w cenie 5,90 zł.

– Kolorowe „Koktajle Hut”, pomysłowe przystawki, zupy przygotowywane na miejscu czy kuszące desery – w restauracjach Pizza Hut cały czas coś się zmienia. Nowe dania, różnorodne smaki, wystrój naszych wnętrz, profesjonalna obsługa kelnerów – to wszystko po to, by nasi goście czuli się tu dobrze i chcieli zawsze do nas wracać, za każdym razem gotowi na nowe doznania smakowe – mówi Anna Aftowicz, brand manager Pizza Hut.

Pizza Hut to największa na świecie sieć restauracji typu casual dining serwująca pizzę, obok szerokiego wachlarza innych dań, głównie kuchni śródziemnomorskiej. Powstała w 1958 roku w Kansas, w Stanach Zjednoczonych, obecnie, poprzez sieć 11 tys. restauracji, obejmuje swym zasięgiem 100 krajów, zatrudniając ponad 300 tys. osób. W Polsce restauracje Pizza Hut obecne są od blisko 15 lat. Siecią zarządza spółka AmRest.
 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 21.07.2010
Aktualizacja: 21.07.2010