Z pasją do branży hotelarskiej Aidan Dempsey wnosi do warszawskiego Hotelu Bristol swoje ponad 20-letnie doświadczenie. Zdobywał je w pracy z markami luksusowymi i butikowymi. Do Polski przyleciał z Dubaju, w którym również sprawował stanowisko dyrektora generalnego.
Aidan Dempsey pochodzi z Wicklow w Irlandii. Po ukończeniu Shannon College of Hotel Management, pracował we wszystkich głównych działach operacyjnych. Koncentrował się na zapewnianiu jakości, satysfakcji gości oraz programach odsprzedaży. Kierował strategiami poszczególnych departamentów i był odpowiedzialny za kilka zmian projektowych i rebranding restauracji, a także nadzorował ogólne remonty hoteli.
Związanie się z branżą hotelarską i turystyczną, a także praca z wieloma międzynarodowymi markami dały mi możliwość podróżowania po świecie. Zdobycia ogromnej wiedzy w zakresie zrozumienia różnic kulturowych i podejścia do biznesu – powiedział Aidan Dempsey, podkreślając, jak ważny jest dla niego rozwój osobisty, networking oraz jasno wyznaczone cele osobiste.
W ciągu swojej długoletniej kariery miał okazję zarządzać wieloma prestiżowymi hotelami w Europie, USA i na Bliskim Wschodzie. Pełnił między innymi stanowiska kierownicze w hotelu The Shelbourne w Dublinie czy The Ritz-Carlton w Dubaju.
W każdym nowym miejscu koncentruję się na rozwoju swojego zespołu. Dlatego uwielbiam pracować z ludźmi, którzy dążą do perfekcji w wymagającym środowisku. Ostatnie lata były okresem wielkich zmian w branży turystycznej, stawiającym przed nami ogromne wyzwania. Głęboko wierzę jednak, że akceptacja zmian generuje ducha przedsiębiorczości w zespole. To z kolei prowadzi do satysfakcjonujących wyników dla firmy, właścicieli i społeczności – dodał Aidan Dempsey.
ŚWIAT HOTELI – CZERWIEC-LIPIEC 2021
>> KLIKNIJ, ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z PEŁNYM WYDANIEM <<
Celebrujący w tym roku swoje 120-lecie, warszawski Hotel Bristol jest nie tylko jedną z najbardziej rozpoznawalnych ikon stolicy. Dopełnieniem są kultowe bary i restauracje: Restauracja Marconi łącząca sztukę kulinarną z najwyższym standardem usługi. Bar Kolumnowy z ofertą luksusowych koktajl. Także ulubione miejsce warszawiaków – legendarna Café Bristol.
Chcę w duchu polskiej (i irlandzkiej) gościnności zaprosić lokalną społeczność do tej ikony Starego Miasta. Tak, aby każda wizyta w naszych progach zamieniła się w niezapominane doświadczenie. Patrząc z nadzieją w przyszłość, ogromnie cieszę się, że dołączam do zespołu Hotelu Bristol w tak ekscytującym czasie. Przed nami obchody 120.lecia hotelu, remont naszego wspaniałego lobby i wyczekiwane otwarcie nowego gin baru. Stoimy na straży tego imponującego dziedzictwa hotelowego. Naszym obowiązkiem jest dbanie o tradycję, jednocześnie oferując naszym gościom niepowtarzalne, osobiste doświadczenie historii i luksusu – mówi Aidan Dempsey.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.