AmRest przekazał trzy tony żywności najbardziej potrzebującym

Udostępnij artykuł
Operator restauracji KFC, Pizza Hut, Burger King oraz kawiarni Starbucks, już od trzech lat prowadzi działania mające na celu zapobieganie marnowaniu żywności, przekazując nadwyżki produktów do Banków Żywności. W marcu spółka przekazała ponad trzy tony jedzenia.

W zaistniałej sytuacji epidemiologicznej naturalnym krokiem było działanie, które uratuje przed zmarnowaniem niesprzedane produkty, a jednocześnie wspomoże najbardziej potrzebujących. Podopiecznym Banku Żywności w Radomiu przekazaliśmy pełnowartościową żywność w tym między innymi: sałatki, sery, jogurty i świeże soki – powiedziała Ewelina Jabłońska-Gryżenia, CSR Manager w AmRest.

W 2017 r. AmRest postanowił wykorzystać skalę swojego biznesu i podjąć szerokie działania zapobiegające marnowaniu żywności. Firma prowadzi m.in. program “Harvest”, polegający na regularnym dzieleniu się nadwyżkami produktów z restauracji oraz magazynów z potrzebującymi. Skala programu to 13 ton jedzenia przekazywane miesięcznie do Banków Żywności w Polsce, Hiszpanii, Bułgarii, Serbii oraz na Węgrzech.

SWEETS & COFFEE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE I NIEZALEŻNE
CZASOPISMO BRANŻY
> link do aktualnego numeru <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 26.03.2020
Aktualizacja: 26.03.2020