Operator restauracji KFC, Pizza Hut, Burger King oraz kawiarni Starbucks, już od trzech lat prowadzi działania mające na celu zapobieganie marnowaniu żywności, przekazując nadwyżki produktów do Banków Żywności. W marcu spółka przekazała ponad trzy tony jedzenia.
W zaistniałej sytuacji epidemiologicznej naturalnym krokiem było działanie, które uratuje przed zmarnowaniem niesprzedane produkty, a jednocześnie wspomoże najbardziej potrzebujących. Podopiecznym Banku Żywności w Radomiu przekazaliśmy pełnowartościową żywność w tym między innymi: sałatki, sery, jogurty i świeże soki – powiedziała Ewelina Jabłońska-Gryżenia, CSR Manager w AmRest.
W 2017 r. AmRest postanowił wykorzystać skalę swojego biznesu i podjąć szerokie działania zapobiegające marnowaniu żywności. Firma prowadzi m.in. program “Harvest”, polegający na regularnym dzieleniu się nadwyżkami produktów z restauracji oraz magazynów z potrzebującymi. Skala programu to 13 ton jedzenia przekazywane miesięcznie do Banków Żywności w Polsce, Hiszpanii, Bułgarii, Serbii oraz na Węgrzech.
SWEETS & COFFEE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE I NIEZALEŻNE
CZASOPISMO BRANŻY
> link do aktualnego numeru <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.