Big Mac Bacon i Sharing Fries w limitowanej ofercie McDonald’s

Udostępnij artykuł

Z okazji 30. urodzin marki, pojawia się okazja, by spróbować tego duetu w niecodziennej odsłonie: Big Mac Bacon z trzema plastrami bekonu oraz Sharing Fries – w sam raz do dzielenia się z przyjaciółmi. Premierze limitowanej oferty towarzyszy kampania reklamowa, w której powraca znane i lubiane hasło: Mam smaka na Maka.

W ciągu trzech dekad obecności McDonald’s w Polsce, Big Mac zdobył wiernych fanów. To właśnie dla nich i wszystkich innych wielbicieli smaku wołowiny i bekonu, marka przygotowała limitowaną edycję klasyka: Big Mac Bacon. Dodatkowo Sharing Fries. Oferta jest limitowana czasowo.

Dla tych, którzy stawiają na klasykę, niezmiennie dostępny jest Big Mac. Dwie porcje 100-procentowej wołowiny, sałata, pikle, cebulka, plaster sera topionego cheddar i sos, którego receptura jest trzymana w tajemnicy.

W ciągu trzech dekad wiele się zmieniło. Nasza 500. restauracja nie przypomina tej otwartej w 1992 roku w Sezamie. 30 lat upłynęło nam pod znakiem wdrażania innowacji w wielu obszarach, jednak jedno pozostało niezmienne – legendarny Big Mac® na szczycie różnorodnego menu. Urodziny najlepiej świętować w gronie przyjaciół, dlatego zapraszamy naszych gości do spotkań w McDonald’s przy idealnych do dzielenia się Sharing Fries i klasycznych burgerach w wyjątkowym wydaniu – w końcu okazja również jest wyjątkowa– mówi Anna Borys, Dyrektor działu Corporate Relations McDonald’s Polska.

SWEETS & COFFEE wydanie pierwsze 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.