Blowek otwiera sieć wirtualnych restauracji we współpracy z Rebel Tang

Udostępnij artykuł

Popularny youtuber (Karol Gązwa, znany jako Blowek) poinformował, że startuje z nowym projektem. Tym razem z branży gastronomicznej. Blow Burgers powstało we współpracy z Rebel Tang.

Jak zapowiadał na XIX Food Business Forum 2021, CEO Rebel Tang Marek Cynowski, firma ma w planach uruchomienie kolejnych marek. W tym dwóch z popularnymi infuencerami. Jedna z nich to Blow Burgers. Kolejną poznamy już w lutym.

Obserwując trendy, taki projekt był dla nas naturalnym krokiem rozwoju. Chcieliśmy współpracować z największym polskim youtuberem. Pomysł spodobał się Karolowi i chciał uczestniczyć w jego tworzeniu. Z kolei my nie wyobrażaliśmy sobie, aby było inaczej. Dodatkowo Blowek i jego cały zespół przykładają dużą wagę do jakości. Widać było, że jemu również to sprawiało radość i satysfakcję. Przetestowaliśmy dziesiątki burgerów, aż trafiliśmy na to, z czym także Blowek czuł się komfortowo. Po uruchomieniu zamówień (24 stycznia – przyp. red.) z czterech warszawskich lokalizacji, nasze serwery zagrzały się do czerwoności. W przyszłym tygodniu planujemy uruchomić kolejne lokalizacje, gdzie będzie można zamawiać Blow Burgers. Będą to Łódź, Bydgoszcz, Poznań, Katowice, Gdańsk, a także Wrocław – mówi w rozmowie z nami Marek Cynowski, CEO Rebel Tang.

Blow Burgers – Blowek i Rebel Tang w kooperacji

Marka oferuje cztery propozycje. Wśród nich znajdziemy Blow Daily. To klasyczny burger w czarnej bułce z sezamem z 200g wołowym kotlet. Z kolei BloWEG to vege burger w czarnej bułce z sezamem i 100g vege kebabem. BlowBacon to mięsny burger w czarnej bułce z sezamem z wołowy kotletem (200g) oraz smażonym bekonem. W karcie pojawia się też Mocno serowy burger w czarnej bułce z sezamem z wołowym kotletem (200g i serem gouda. Wszystkie serwowane są z sałatą lodową, a także dowolnymi dodatkami do wyboru: świeżym pomidorem, ogórkiem konserwowym, czerwoną cebulą. Do każdego burgera można również wybrać sos: łagodny, średni, a także pikantny. Dodatkowo jest opcja “BLOW OPTION” (panierowany cheddar, nachosy, a także papryczki jalapeno).

Blow Burgers to sieć wirtualnych restauracji. O co chodzi? Nie możecie fizycznie pójść i zamówić, tylko jest to wykonywane w jakiś restauracjach, a wy zamawiacie poprzez Uber Eats, Glovo, Wolt czy Bolt. Ta opcja jest dobra z wielu przyczyn. Jestem w internetu, znamy się z internetu, więc stwierdziłem, że jak mieć restaurację to właśnie w internecie. Burgery są prawdziwe. W menu są cztery propozycje. Trzy z mięsem, jedna wege, która nazywa się BloWEG. Dzisiaj odpalamy Blow Burgers w Warszawie, gdzie możecie złożyć zamówienie przez różne aplikacje. Mieliśmy czynny wpływ na to, jak to wszystko wygląda – zapowiedział Blowek na swoim kanale na YouTube.

Dodatkowo z pomocą nowych projektów chcemy edukować rynek. Pozwolić lepiej zrozumieć czym jest wirtualna restauracja i jakie ma zalety. Każdy restaurator może gościć u siebie wirtualne marki – dodaje Marek Cynowski.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE listopad 2021
>> kliknij i zapoznaj się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione