Burger King całkowicie postawi na wege menu

Udostępnij artykuł
Znana sieć postawiła zrezygnowała z mięsa w jednym ze swoich lokali w Hiszpanii. Przez miesiąc Paseo del Prado w Madrycie zaserwuje tylko wegetariańskie propozycje.

Nowe menu jest efektem współpracy z holenderką marką The Vegetarian Butcher należącą do Unilever, która dostarcza roślinne alternatywy mięsa. Wszystkie propozycje są certyfikowane znakiem V-label, co oznacza, że nie miały kontaktu z mięsem.

Burger King argumentuje swoją decyzję faktem, że goście coraz częściej oczekują wegetariańskich opcji w menu. Marka chce dotrzeć zarówno do gości, którzy opierają swoją dietę na produktach roślinnych, jak i tych, którzy chcą ograniczyć spożywanie mięsa.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 28.10.2021
Aktualizacja: 02.11.2021