Burgery Blowka w Sphinx

Udostępnij artykuł

Sieć wirtualnych restauracji sygnowana przez największego w Polsce youtubera Karola “Blowka” Gązwy jest dostępna w opcji “take away” (tylko w odbiorze) w lokalach sieci Sphinx. Każdy fan burgerów Blowka może teraz spróbować zupełnie nowej odsłony burgerów, odbierając je w wybranych restauracjach Sphinx w Polsce.

Od startu Blow Burgers w lutym 2022 zrealizowaliśmy dziesiątki tysięcy transakcji i otrzymaliśmy gigantyczny oraz szczery feedback od klientów i fanów Blowka. Na podstawie ogromnej ilości danych i opinii, wdrożyliśmy zmiany, które pomogły nam udoskonalić ofertę. Niezwykle ważny dla dalszego rozwoju marki był także dobór partnera restauracyjnego. Zdecydowaliśmy się na współpracę z siecią SPHINX, która gwarantuje nam realizację zamówień na wysokim poziomie informuje Łukasz Piekut, CMO Rebel Tang, zarzadzajacej marką Blow Burgers.

Oferta jest dostępna do 18 grudnia. Zamówienia są realizowane tylko w formie odbioru osobistego, a dania można zamawiać przez stronę www.blowburgers.pl. Burgery Blowka są dostępne aż w 39 miastach, w tym w  69 lokalach sieci Sphinx oraz w ośmniu wyselekcjonowanych lokalach partnerskich Rebel Tang. Pełna lista lokali biorących udział w akcji jest dostępna na stronie blowburgers.pl.

Jesteśmy podekscytowani tą współpracą i liczymy, że nasi goście oraz klienci Blow Burgers będą zadowoleni z burgerów. Sfinks Polska od zawsze był i jest otwarty na nowinki technologiczne, co pokazujemy przez naszą ofertę wirtualnych restauracji czy własną platformę do zamawiania jedzenia. Współpraca z Rebel Tang i marką Blow Burgers jest świetnym przykładem, że nowoczesna technologia idzie w parze z nowoczesną gastronomią, a sieć SPHINX cały czas rozwija się w tym kierunku – mówi Mateusz Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska, spółki do której należy sieć Sphinx.

Oferta Blow Burgers i restauracji Sphinx to cztery różne opcje burgerów, dostępnych w zestawie z frytkami w różnych rozmiarach i napojem. Specjalną propozycją jest zestaw kibica – czyli trzy burgery, największe frytki oraz napoje.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE październik-listopad 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Źródło: Sphinx Polska

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 21.11.2022
Aktualizacja: 21.11.2022